Iranian Agriculture News Agency

با حضور 62 شرکت داخلی و هشت شرکت خارجی

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تولید و تجارت آبزیان و غذاهای دریایی آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تولید و تجارت آبزیان و غذاهای دریایی (IFEX 2016) دقایقی پیش با حضور حسن صالحی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تولید و تجارت آبزیان و غذاهای دریایی آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت تولید و تجارت آبزیان و غذاهای دریایی ( IFEX 2016 ) دقایقی پیش با حضور حسن صالحی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایانا از محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان تجهیزات صیادی، تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان تجهیزات پرورش و نگهداری آبزیان، فرآوری محصولات شیلاتی، تولیدکنندگان و ارائه‌کنندگان غذاهای دریایی، تکثیر و تولیدکنندگان بچه‌ماهی، تجهیزات و تأسیسات برودتی، تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان ادوات تصفیه‌های آب، صنایع بسته‌بندی، ماشین‌آلات و حمل و نقل و انتقال آبزیان و فرآورده‌های شیلاتی، تولیدکنندگان و صنایع پرورش ماهیان زینتی و تجهیزات آکواریومی، تجهیزات ماهیگیری (تفریحی)، صنایع پایین‌دستی دریایی مرتبط و ارائه خدمات بهداشتی و دامپزشکی و دارویی و جراید مرتبط، گروه‌های حاضر در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه با اهدافی همچون ایجاد بستر مناسب به جهت همکاری سرمایه‌گذاری به‌ویژه سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت شیلات کشور، عرضه توانمندی‌های کشور در زمینه صنعت شیلات و آبزیان، ایجاد تناسب میان منابع و بهره‌برداران در حوزه صیادی و ارائه آخرین دستاوردهای آن، تقویت آموزش و ترویج کاربردی آبزی‌پروری، ایجاد زمینه اشتغال بیشتر در صنعت شیلات کشور، فرهنگ‌سازی و ترویج الگوهای بهینه مصرف غذاهای دریایی و هماهنگی بیشتر میان سازمان‌ها و تشکل‌های مربوطه برگزار شده است.

این نمایشگاه با حضور 62 شرکت داخلی و هشت شرکت خارجی از کشورهای ترکیه، چین، فرانسه و تایلند در مساحتی بیش از 500 مترمربع در سالن‌های 20، 21، 22 و فضای باز اطراف آن تشکیل شده است.

این نمایشگاه از امروز 15 تا 19 آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از 9 صبح تا پنج بعدازظهر آماده بازدید علاقه‌مندان است./

G-950916-02

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید