Iranian Agriculture News Agency

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد:

خرمشهر امروز ما، مهار تورم و رشد تولید است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: مهم ترین خرمشهر امروز ما مهار تورم و رشد تولید است.

خرمشهر امروز ما، مهار تورم و رشد تولید است

به گزارش خبرنگار ایانا، آیت الله سیدحسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم گرامیداشت سالروز «آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت» که صبح امروز در سالن خوشه وزارت جهادکشاورزی برگزار شد، ضمن گرامیداشت دهه کرامت و سالروز فتح خرمشهر، در این مراسم گفت: کل انقلاب اسلامی دارای معجزاتی است؛ به‌ویژه در دفاع مقدس و فتح خرمشهر، شاهد این موضوع بودیم.

وی افزود: بعد از اشغال خرمشهر، استکبار جهانی هم مدام تبلیغ می‌کرد که امکان آزادسازی خرمشهر نیست اما به دست جوانان مخلص ما این اتفاق بی‌نظیر افتاد.

آیت‌الله ربانی ادامه داد: ما باید از خرمشهر درس بگیریم. طبق گفته مقام معظم رهبری خرمشهر ها در پیش داریم.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین خرمشهر امروز ما مهار تورم و رشد تولید است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد سازندگی، متذکر شد: پیام خرمشهر برای امروز ما، همت، تلاش، جدیت و کوشش مسئولان برای رفع گرفتاری‌های مردم و ایجاد امنیت غذایی است.

باید جهاد تبیین را تقویت کنیم

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه، نیز به عنوان سخنران دیگر این مراسم گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری می‌خواهند ما را به قله جهانی برسانند. همان‌طور که 400 سال پیش، زبان عربی بین‌المللی بود، باید مسیری را برویم که امروز، زبان فارسی جهانی شود. 

وی افزود: رسیدن به این مرحله پشت سرگذاشتن خرمشهرهاست. ما در میدان نبرد اقتصادی مردانه وارد نشدیم. پشت میز عوض شدیم. اگر در تمام میدان‌ها فتح خرمشهر کنیم، آن روز زبان فارسی بین‌المللی می‌شود. باید در این بخش، تلاش بیشتری داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه متذکر شد: اگر در همه میدان‌ها مثل خرمشهر باشیم در جهان می‌درخشیم. برای رسیدن به این امر، باید جهاد تبیین را تقویت کنیم و آگاهی را در مردم افزایش دهیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید