Iranian Agriculture News Agency

حفظ ذخایر ماهیان خاویاری مصداق بارز صیانت از انفال است

رئیس سازمان شیلات ایران گفت: ایران و روسیه برای صیانت از ماهیان خاویاری دریای خزر که مصداق بارز انفال است هم قسم شدند و امید است با همراهی در مسیر فوق تلاش شود.

حفظ ذخایر ماهیان خاویاری مصداق بارز صیانت از انفال است

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، رئیس سازمان شیلات در جلسه شورای مدیران که در۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری در سالن اجتماعات برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: در یازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک شیلاتی ایران و روسیه، زمینه های همکاری با کشور روسیه را فراتر از دریای خزر و در امور شیلاتی شمال و جنوب کشور مطرح کرده‌ایم.

وی افزود: ارتباط با روسیه در حوزه‌های فن‌آوری، سرمایه گذاری، نقل و انتقالات، تکنولوژی‌های مختلف، تحقیقات، صادرات و واردات از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مورد پیگیری قرار گیرد.

سید حسین حسینی با اشاره به اهمیت گردهمایی دوره ای مدیران تاکید کرد: این گردهمایی دوره ای نیاز به دبیرخانه دارد و باید کلیه مصوبات آن از طریق این دبیرخانه مورد پیگیری و اجرا قرار گیرد.

وی، همچنین کسب مقام برتر روابط عمومی و حراست سازمان را در وزارت جهادکشاوزی اتفاق میمون و مبارکی دانست و گفت: باید این امر در تمام بخش‌های سازمان رخ دهد تا موفق شویم عنوان سازمان برتر در جشنواره شهید رجایی را کسب کنیم.

حسینی تاکید کرد: رویکرد ما در سازمان، رویکرد فرایندی است و از نظر ما تقویت سیستم و فرایند سازمانی مهم‌تر از فرد محوری است.

وی ادامه داد: سیستم باید مانند ساعت کار کند و لازم است برای ایجاد این نظم، هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و همگی با روحیه و تفکر جهادی برای تقویت الزامات و ساختارها تلاش کنیم .

حسینی تاکید کرد: کار تیمی، گروهی و تقسیم کار باید در اولویت قرار گیرد.

وی بر تشکیل کمیته حمایت از سرمایه‌گذاری و جدیت در پیگیری برنامه‌های آن تاکید ویژه کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران با اشاره به مصوبات اجلاس کمیسیون مشترک شیلاتی ایران و روسیه ادامه داد: در سفر آستراخان روسیه، برنامه رهاسازی ماهیان در دریا نیز انجام شد که به دنبال آن رهاسازی ماهیان در استان‌های شمالی کشور در هفته جاری بسیار اتفاق خوبی است که باید اهمیت و الزام آن را بیشتر مدنظر قرار دهیم.

حسینی افزود: یکی از مصادیق بارز انفال، صیانت از ذخایر و منابع ملی از جمله ذخایر ماهیان خاویاری است که در اجلاس روسیه مورد تاکید قرار گرفت و توافق شد برای صیانت از ماهیان خاویاری هم قسم شویم و همراه و هم دوش هم در این مسیر تلاش کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید