Iranian Agriculture News Agency

عملکرد ۱۴۰۱ حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

نشست تخصصی بررسی عملکرد سال ۱۴۰۱ حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز یکشنبه با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور اراضی کشور برگزار شد.

 عملکرد ۱۴۰۱ حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این نشست که صبح امروز در سالن جلسات باغستان سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد. در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور اراضی کشور، محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین و سایر مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در مدیریت‌های جهاد کشاورزی استان حضور داشتند.

محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این نشست بیان کرد:‌ حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین آغاز کننده نشان غذای حلال در کشور بوده که نشان از اهتمام سازمان برای این مسئله مهم است.

وی اضافه کرد: کشاورزی استان قزوین از حالت سنتی خارج و وارد فاز افزایش بهره‌وری شده که این موضوع در سال جاری و با توجه به شعار مهار تورم و رشد تولید بسیار ارزشمند است.

عطایی تاکید کرد: ادبیات گفتاری ما باید به گونه‌ای باشد که اثر کارهای فرهنگی باید در بخش کشاورزی تجلی یابد.

در ادامه این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان امور اراضی کشور ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، یادآور شد: اجرای دقیق برنامه‌ها از مهم‌ترین اقداماتی است که برای دومین سال در دستور قرار دارد.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم ارزیابی عملکرد، شناسایی فرصت‌ها، چالش‌ها و راهکارهای رفع موانع است که با حضور مجریان آن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه اجرای دقیق برنامه‌ها باید با برنامه‌ریزی دنبال شود، گفت: معمولا در خصوص برنامه‌های ابلاغی از استان‌ها نظرخواهی می‌شود که این استقبال خوشبختانه در حوزه نمایندگی ولی فقیه وزارتخانه افزایش یافته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید