Iranian Agriculture News Agency

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی اعلام کرد:

کارکنان روابط عمومی سنگرسازان بی سنگرند

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی گفت: کارکنان روابط عمومی، سنگرسازان بی سنگرند.

کارکنان روابط عمومی سنگرسازان بی سنگرند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، علیرضا رضازاده در سومین گردهمایی مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی که همزمان با 27 اردیبهشت در تبریز برگزار می‌شود، گفت: همان‌طور که امنیت ملی کشور بدون ابزار روابط عمومی و رسانه امکان‌پذیر نیست، تامین امنیت غذایی نیز بدون روابط عمومی و رسانه به ثمر نخواهد نشست.

وی ادامه داد: اگر مدیری در مجموعه وزارت جهاد کشاورزی این تصور را داشته باشد که بدون اینکه روابط عمومی را اولویت کاری خود بداند، موفق خواهد شد، سخت در اشتباه است.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی، تبریز را در عرصه روابط عمومی صاحب سبک و علم توصیف کرد و ادامه داد: در هیچ دوره‌ای از تاریخ، رسانه مانند امروز مقتدر و قدرتمند نبوده است.

رضازاده رسانه را ابزاری قدرتمند دانست که می‌تواند باعث ارتقا و اعتلا یا سقوط و هبوط یک مجموعه شود و قدرتی را تولید کند که با هیچ ابزاری قابل مقایسه نیست.

وی روابط عمومی و رسانه در وزارت جهاد کشاورزی را حلقه اتصال به ترویج دانست و از ظرفیت‌های این حوزه برای فعالیت‌های متعدد خبر داد.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی را از استان‌های پیش رو در عرصه روابط عمومی دانست که رئیس اداره روابط عمومی حکم مشاور رئیس سازمان را دریافت کرده است.

رضازاده بیان کرد: اگر در حوزه روابط عمومی و رسانه، تبلیغات خوبی انجام شده بود، بخش اعظمی از هزینه‌هایی که در زمینه دور ریز نان در حوزه غله و استحصال گندم بر جامعه تحمیل می‌شود، صرفه جویی انجام می‌شود.

وی همکاران روابط عمومی جهاد کشاورزی را سنگرسازان بی‌سنگر دانست و گفت: برخی هزینه‌ها که در حوزه رسانه و تبلیغات انجام می‌شود از هزینه‌های گزاف بعدی جلوگیری می‌کند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهادکشاورزی، اهمیت حوزه کاری روابط عمومی را در جایگاه وزارت دانست و گفت: در سال گذشته بیش از 17 میلیون خبر از وزارت جهاد کشاورزی منتشر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است و میزان ارتباط با نشریات تخصصی و تعامل با رسانه ملی نیز رشد زیادی داشته است به صورتی که اولین وزارت در رصد خبر بوده‌ایم.

رضازاده روابط عمومی را بازیگر آزاد هر سازمان دانست که فقط مسئول تولید خبر نیست بلکه کنترل هیجانات و رویدادها را نیز بر عهده دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید