Iranian Agriculture News Agency

بازدید استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی کشاورزی در سلماس

محمدصادق معتمدیان به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی،در شصت و نهمین برنامه یکشنبه‌های حمایت از تولید، از شرکت تولیدی فرآورده‌های لبنی سلماس بازدید کرد و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

بازدید استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی کشاورزی در سلماس

استاندار آذربایجان غربی در قالب یکشنبه‌های حمایت از تولید، از چند واحد تولیدی و صنعتی شهرستان سلماس بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت.

محمدصادق معتمدیان به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ، در شصت و نهمین برنامه یکشنبه‌های حمایت از تولید، از شرکت تولیدی فرآورده‌های لبنی سلماس بازدید کرد و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

شرکت فرآورده‌های لبنی سلماس در سال 1383 در شهرستان سلماس با اشتغال زایی برای 20 نفر تاسیس شد و با ظرفیت هشت هزار و 930 تُن در سال اقدام به تولید شیر، ماست، دوغ و خامه می‌کند.

معتمدیان همچنین ضمن بازدید از شرکت کشت، صنعت و دامپروری پگاه سلماس از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

شرکت کشت و صنعت و دامپروری پگاه سلماس در سال 1385 در شهرستان سلماس تاسیس شد و با ظرفیت 2 هزار راس دام، روزانه به طور میانگین 48 تُن و سالانه حدود 17 هزار و 500 تُن شیر تولید می‌کند.

استاندار آذربایجان‌غربی در حاشیه این بازدیدها با اشاره به وجود برخی مشکلات در شهرک‌های صنعتی استان گفت: رفع این مشکلات باید مورد توجه ویژه نهادهای مسئول قرار گیرد.

محمدصادق معتمدیان پس از بازدید از واحدهای صنعتی و شهرک‌های صنعتی سلماس افزود: این مشکلات به صورت کامل احصاء و در جلسه ویژه‌ای با حضور صاحبان واحدهای صنعتی و مسئولان شهرک‌های صنعتی و دستگاه‌های اجرایی دخیل بررسی می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که در این بازدیدها مطرح شد، مشکل سند واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی است که باید عوامل تاخیر در این خصوص مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار آذربایجان‌غربی همچنین با تاکید بر همکاری بخش خصوصی در راستای سرمایه‌گذاری صنعتی در نقاط مختلف استان به ویژه شهرستان سلماس ادامه داد: دولت نیز در این مسیر کمک‌کار بخش خصوصی خواهد بود.

معتمدیان همچنین از واحدهای تولیدی سلماس نسج، زولا سوت، شهدآور و پگاه سلماس بازدید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید