Iranian Agriculture News Agency

شهیدان پرچم‌های در اهتزاز بر فراز قله‌های رفیع عزت، شرف، استقلال

مدیرکل امورایثارگران وزارت جهادکشاورزی گفت: شهیدان پرچم‌های همیشه در اهتزاز بر فراز قله‌های رفیع عزت، شرف، استقلال و ریشه‌های مستحکم در ژرفای عنبر آمیز این سرزمین الهی هستند.

شهیدان پرچم‌های در اهتزاز بر فراز قله‌های رفیع عزت، شرف، استقلال

به گزارش خبرنگار ایانا در خوزستان، مدیرکل امورایثارگران وزارت جهادکشاورزی در مراسم وداع با پیکر شهیدان تازه تفحص شده، شهید سنگرساز بی سنگر احمد کایدخورده و شهید سید منصور قاطمه باف که پس از ۴۱ سال فراق به میهن اسلامی بازگشتند، گفت: بازگشت سرافرازانه جهادگر شهید احمد کایدخورده و دیگر لاله پرپر، شهید سید منصور قاطمه‌باف در آستانه شهادت حضرت امام صادق (ع) بار دیگر فضای ایران اسلامی را به عطر دل انگیز شهادت معطر ساخت.

محمدرضا قائد عبدی افزود: این جوانان که در راه دفاع از حریم ولایت به حضرت ابوالفضل(علیه السلام) اقتدا نموده‌اند به عنوان فاتحان قلب‌های مشتاق مسلمانان و آزادی خواهان جهان مطرح هستند و پرچم‌های همیشه در اهتزاز بر فراز قله‌های رفیع عزت، شرف، استقلال و ریشه‌های مستحکم در ژرفای عنبر آمیز این سرزمین الهی هستند.

شایان ذکر است، شهید احمد کایدخورده در ۱۳۶۱/۱۱/۲۱ در سن ۱۷ سالگی در عملیات والفجر مقدماتی، جبهه پاسگاه صَفریه نوار مرزی خوزستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید