Iranian Agriculture News Agency

تخصیص ۵۸۲ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

معاون برنامه‌ریزی وامور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: تاکنون مبلغ ۵۸۲ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی سازمان جهاد کشاورزی استان تخصیص یافته است.

تخصیص ۵۸۲ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، حمیدرضا تبسمی افزود: در سال گذشته مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برای ۱۷۰ پروژه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی سازمان مصوب شده بود که تاکنون بیش از ۸۳ درصد تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین اعتبارات برای بخش آب و خاک مصوب شده بیان کرد:  ۱۰۵ پروژه برای اجرای انتقال آب کشاورزی، لوله گذاری، استخر ذخیره آب کشاورزی و مرمت و بازسازی قنوات در روستاها مصوب شده است.

به گفته وی مابقی پروژه‌ها در قالب طرح‌های افزایش تولیدات زراعی، باغی، دامی، شیلات، مبارزه با آفات نباتی، ترویج و توانمندسازی جوامع محلی و بهره‌برداران، داربستی کردن باغات و طرح کاداستر  مصوب شده است.

وی گفت: امیدواریم با تخصیص این اعتبارات تحول مناسبی در بخش‌های زیر بنایی و اجرایی کشاورزی استان ایجاد شود و شاهد بهره‌وری آب، نهاده‌ها و ارتقای کمی و کیفی محصولات و کاهش هزینه‌های تولید در بخش کشاورزی باشیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید