Iranian Agriculture News Agency

زمینه‌های تعالی در صنایع کشتارگاهی و غذای حلال فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی بر فراهم‌ کردن زمینه‌های تعالی در صنایع کشتارگاهی و غذای حلال در کشور تاکید کرد.

زمینه‌های تعالی در صنایع کشتارگاهی و غذای حلال فراهم شود

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در دومین نشست تخصصی مدیران کشتارگاه‌های دام و طیور منطقه ۳ کشور در مشهد با بیان این که امروز میهمان تشکل‌ها و اتحادیه‌ها هستیم و برگزاری این نشست به جهت هم‌افزایی و قدم برداشتن در راه پیشرفت کشور است، اظهار امیدواری کرد؛ بتوانیم به کمک هم زمینه‌های تعالی را در صنایع کشتارگاهی و غذای حلال ایجاد کنیم.

وی با اشاره به این که با تبادل نظر در این نشست‌ها، تجربیات به اشتراک گذاشته می‌شود، افزود: انتظار می‌رود با اعتمادسازی توسط ناظرین و ذابحین در مجموعه‌های ذی‌ربط افراد شایسته انتخاب و آموزش‌ داده شوند تا انجام امور به سهولت انجام گیرد.

ربانی خاطرنشان کرد: مدیران کشتارگاه‌ها به عنوان نماینده ما هستند، باید در کنار هم با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی دامپزشکی و با رفع دغدغه‌ها، کار را به شکل بهتر و اصولی‌تر پیش ببریم.

وی افزود: برای این مهم، لازم است دانش خود را بالا ببریم و در این زمینه نهایت تلاش خود را داشته باشیم، همچنین باید از تجارب سایر کشورها نیز در این زمینه بهره‌گیری کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در آستانه فتح خرمشهر با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند: "خرمشهر را خدا آزاد کرد" این حماسه را نتیجه ایثار و غیرت سربازان اسلام و در نهایت لطف خدا دانست.

گفتنی است؛ دومین نشست تخصصی مدیران کشتارگاه‌های دام و طیور منطقه ۳ در مشهد با حضور مدیران کل دامپزشکی استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و قزوین، مسوولان دفاتر نمایندگی ولی‌فقیه در دامپزشکی این استان‌ها و نیز مدیران کشتارگاه‌های دام و طیور استان‌های یاد شده طی روزهای ۲۴ لغایت ۲۶ اردیبهشت ماه در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید