Iranian Agriculture News Agency

برگزاری همایش مدیران سازمان‌های حراست وزارت جهاد کشاورزی در مشهد

همایش مدیران سازمان‌های حراست وزارت جهاد کشاورزی در شهر مشهد برگزار شد.

برگزاری همایش مدیران سازمان‌های حراست وزارت جهاد کشاورزی در مشهد

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در همایش مدیران سازمان‌های حراست وزارت جهاد کشاورزی که با حضور نصیری مشاور وزیر و رئیس سازمان حراست، علیرضا رضازاده مشاور وزیر و مدیرکل مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی برگزار شد، اظهار کرد: بیشترین تکیه و تذکر امیرالمومنین در حوزه منابع انسانی است.

سیدحسن ربانی افزود: این تاکید، اهمیت و نقش فوق‌العاده نیروی انسانی را می‌رساند که حراست یکی از پایه‌های مهم نقش‌آفرینی و تحکیم کننده جمهوری اسلامی است.

ربانی تصریح کرد: در کنار هدف بلند باید بر مبنای راه توجه کرد، برای عبور از موانع فوق‌العاده باید خودمان را مجهز کنیم و اگر این‌طور نباشد برای رسیدن به قله موفق نخواهیم شد.

وی افزود: باید خودمان را برای انجام این ماموریت خطیر و بزرگ که به خوبی نامگذاری شده (سربازان گمنام ولیعصر) آماده کنیم. به فرموده امام (ره) «جهادگران سنگرسازان بی‌سنگرند» و گمنامی‌ شما اجر و ارزش بالایی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهادکشاورزی تاکید کرد: سرباز گمنام امام زمان (عج) باید دارای آمادگی و برنامه مشخص، عالم و علاقمند به دانش‌اندوزی باشد.

وی افزود: با دشمنانی که ما داریم نمی‌توانیم به تجربه ۱۰ سال قبل بسنده کنیم، همچنین باید خودمان را خالص کنیم تا عنایت خداوند بیشتر شود، اگر ارتباطمان با خدا ضعیف شود در خطر جدی هستیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید