Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

اولین نشست شورای فرهنگی سیاست‌گذاری با موضوع برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد (سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی ره) در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

برگزاری نشست هماهنگی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، این نشست با حضور ولی‌اله مصائبی مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و اعضای شورای فرهنگی این سازمان در دفتر حوزه نماینده ولی فقیه برگزار شد.

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این نشست گفت: وظیفه شورای فرهنگی، سیاست‌گذاری مناسبت‌های دینی و مذهبی است که باید توجه ویژه‌ای شود.

حجت‌الاسلام مصائبی با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی عنوان کرد: رسالت اصلی ما در بخش کشاورزی، تعمق باورهای دینی است و باید اصول و ارزش‌های اسلامی در اولویت باشد.

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه با بیان اهمیت جوانی جمعیت گفت: جمعیت از مولفه‌های مهم و قدرت برای یک کشور محسوب می‌شود بنابراین گفتمان سازی درست باید در بحث جوانی جمعیت انجام شود.

مصائبی بر لزوم اهمیت تهیه بانک اطلاعات پرسنلی در همه حوزه‌ها به ویژه وضعیت جوانی جمعیت و فرزندآوری، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره در این زمینه تاکید کرد.

 در این نشست در خصوص اجرای برنامه‌های ویژه به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، برگزاری نمایشگاه، محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات، سخنرانی‌های کوتاه و فضای مجازی بحث و تبادل نظر شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید