Iranian Agriculture News Agency

توسعه خدمات الکترونیکی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان

توسعه و تنوع خدمات الکترونیکی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با هدف کاهش زمان و هزینه مراجعین و افزایش رضایت‌مندی جامعه هدف در دستور کار قرار گرفت.

توسعه خدمات الکترونیکی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان، ظهر امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور حمید کمالی مدیر بازرسی، لاله بشیرزاده مدیر ترویج، سمیرا خسروان نماینده تحول اداری، محمد سالاری نماینده حوزه ریاست و مهناز عوض‌پور سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، نشست تخصصی با موضوع ارتقای خدمات الکترونیک در قالب سایت سازمان برگزار شد. 

در ادامه این نشست، مهناز عوض‌پور سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به خدمات دولت الکترونیک عنوان کرد: دولت الکترونیک با استفاده از فناوری اطلاعات و داده‌ها، خدمات با کیفیت‌تر به مردم ارائه می‌دهد. 

وی همچنین ادامه داد: از دیگر اهداف دولت الکترونیک، کمک به دولت است تا کارها را ساده کند و شهروندان به راحتی و در کمترین زمان و بدون معطلی و مراجعه‌های حضوری کارهای خود را پیگیری کنند، بنابراین راه‌اندازی دولت الکترونیکی موجب شفاف بودن عملکرد و اجرای عدالت می‌شود. 

عوض‌پور با بیان اینکه، دولت الکترونیک خدمات دولتی را یکپارچه می‌کند خاطر نشان کرد: سازمان‌های دولتی می‌توانند خدماتی منسجم به مردم ارائه دهند و دیگر مردم بین سازمان‌ها و اداره‌ها سرگردان نخواهند بود. از این رو همه با اتصال به یک نقطه به آنچه نیاز دارند دسترسی خواهند داشت. 

سرپرست اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان تاکید کرد: با ارتقای خدمات دولت الکترونیک، مردم به فناوری جدید دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند به صورت رایگان و با سرعت از آموزش‌های ارائه شده در بستر اینترنت به ویژه سایت سازمان بهره‌مند شوند، بنابراین با این اقدامات مشکلات موجود کاهش و حتی رفع می‌شود. 

وی با اشاره به ارائه بیش از ۸۵ درصد خدمات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از طریق سامانه و به صورت الکترونیکی اذعان کرد: تلاش داریم تا با همکاری و همت سایر معاونت‌ها بر تنوع خدمات الکترونیکی سازمان افزوده و ارائه خدمات غیر حضوری بر بستر اینترنت را توسعه دهیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید