Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دومین روز برنامه کاروان ترویج الگوی کشت ملی محصولات زراعی

چهارمین برنامه کاروان ترویج الگوی کشت ملی محصولات زراعی روز دوشنبه در قالب روز انتقال یافته‌های تنظیم کارنده و اصول صحیح کشت چغندر قنددر شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.

برگزاری دومین روز برنامه کاروان ترویج الگوی کشت ملی محصولات زراعی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین در دومین روز از چهارمین کاروان ترویجی الگوی کشت محصولات زراعی که همزمان در چند استان کشور از جمله استان قزوین و همچنین در مراکز جهاد کشاورزی شهرستان‌های تابعه این استان با برنامه‌های متعدد آموزشی و ترویجی برگزار شد.

در دومین روز از چهارمین کاروان ترویجی الگوی کشت محصولات زراعی با موضوع روزانتقال یافته‌های تنظیم کارنده و اصول صحیح کشت چغندرقند در روستای شاهین تپه ارداق از توابع شهرستان بوئین زهرا با حضور نوری نماینده موسسه آموزش کشور، تهرانی از صندوق بیمه استان، احمد مستخدمی مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی، محققین مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی و کشاورزان منطقه  برگزار شد.

در همین راستا؛ برنامه ارتباط زنده با شبکه برکت ملی در شهرستان بوئین زهرا برقرار شد .

همچنین برنامه کاروان ترویج الگوی کشت همزمان در ۶ شهرستان این استان و مراکز تابعه با موضوعات توسعه کشت کلزا، چغندرقند، افزایش عملکرد در واحد سطح در گندم  و  بهره‌وری آب برگزار شده است.

 چهارمین کاروان ترویج الگوی کشت ملی محصولات زراعی به صورت همزمان در چند استان کشور از جمله استان قزوین به مدت دو روز در ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری و به صورت کامل از شبکه برکت برای تمامی استان پخش شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید