Iranian Agriculture News Agency

ذخیره صد هزار تنی گندم در سیلوی شهید رجایی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: روزانه بین یک هزار و 500 تا ۲ هزار تن گندم خریداری شده از جای جای استان به سیلوی شهید رجایی منتقل میشود

ذخیره صد هزار تنی گندم در سیلوی شهید رجایی

 

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، رئیس سازمان در بازدید از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی شهید رجایی در اهواز گفت: تاکنون بیش از ۹۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان سرزمین مقدس خوزستان خریداری شده است.

 رئیس سازمان در بازدید از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی شهید رجایی در اهواز عنوان کرد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از برداشت در استان انجام شده که بر اساس آمار شرکت غله و خدمات بازرگانی استان تاکنون بیش از ۹۳۰ هزار تن گندم با قیمت خرید تضمینی از کشاورزان عزیز سرزمین زرخیز خوزستان خریداری شده است.

سید رحمت ا... پریچهر در ادامه با بیان این که میزان خرید نسبت به سال گذشته در مدت مشابه ۱۹۰ هزار تن افزایش داشته افزود: این میزان افزایش نوید بخش تولیدی خوب در استان است و به یاری خداوند امسال نیز خوزستان، استان نخست کشور و پیشتاز در تولید گندم خواهد بود.

وی به پرداخت مبلغ خرید تضمینی گندم به کشاورزان به صورت علی‌الحساب اشاره و بیان کرد: تاکنون بیش از ۴ هزار میلیارد تومان از طریق بانک عامل (کشاورزی) به صورت علی‌الحساب به حساب کشاورزان عزیز استان واریز شده است.

پریچهر با بیان این که روزانه بین یک هزار و 500 تا ۲ هزار تن گندم خریداری شده از تمام نقاط استان به این سیلو منتقل می‌شود، گفت: این حجم از گندم نگهداری شده در سیلو برای مصرف در استان و خارج از استان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا کشاورزان عزیز برای تحویل گندم به مراکز خرید دولتی با مشکلی مواجه نشوند خاطرنشان کرد: از تمام دست‌اندرکارانی که  برای به سرانجام رسیدن این رویداد بزرگ و مهم در استان تلاش کردند تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید