Iranian Agriculture News Agency

خرید بیش از 607 هزار تن گندم توسط تعاون روستایی خوزستان

بیش از ۶۰۷ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریدار شد.

خرید بیش از 607 هزار تن گندم توسط تعاون روستایی خوزستان

 

به گزارش خبرنگار ایانا درخوزستان، مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: تعاون روستایی اکنون در زمان پیک خرید گندم و کلزا قرار دارد و روزانه هزاران تن گندم توسط این مدیریت از کشاورزان سخت‌کوش استان خریداری می‌شود.

جمیل ضافی‌پور زرگانی  با بیان این که رکورد خرید گندم توسط تعاون روستایی نسبت به زمان مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته است بیان کرد: سال گذشته در مدت مشابه تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۵۱۰ هزار و ۵۳۸ تن محصول از کشاورزان خریداری شده بود که این میزان در سال جاری به ۶۰۷ هزار و ۱۲۲ تن رسیده است.

وی با بیان این که فعالیت ما در زمینه حمل گندم از مراکز خرید به سرعت در حال انجام است گفت: تا کنون ۲۸۷ هزار و ۶۴۳ تن گندم از مراکز خرید به مقاصد مختلف بارگیری و حمل شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

 زرگانی همچنین به خرید بیش از ۲۰ هزار تن دانه روغنی کلزا اشاره و بیان کرد: تعاون روستایی از ابتدای فصل برداشت دانه روغنی کلزا تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۲۰ هزار و ۱۰۰ تن دانه روغنی کلزا از کشاورزان خریداری کرده است که خوشبختانه تا کنون ۱۶ هزار و ۱۵۶ تن از این محصول با ارزش به مقاصد مد نظر حمل شده این روند همچنان ادامه دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید