Iranian Agriculture News Agency

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت پیشگیری از جرم و منابع طبیعی همدان

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت امضا شد.

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت پیشگیری از جرم و منابع طبیعی همدان

به گزارش ایانا به نقل از پیام طبیعت، رئیس کل دادگستری استان همدان برلزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کرد و گفت: کاشت نهال با مطالعه و براساس نقشه اجرایی می‌تواند تحول عظیمی در توسعه و ثبات کشور داشته باشد که همگی باید در اجرای آن مشارکت داشته باشیم.

در اولین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان همدان در سال 1402 مدیرکل دادگستری استان همدان بر مشارکت همه دستگاهها و مردم در اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت تاکید کرد.

عدالتخواه در این شورا که باحضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، معاونین دادگستری و مدیران دستگاههای اجرایی استان همدان برگزار شد گفت:طبق فرموده مقام معظم رهبری هر ایرانی مکلف به کاشت 3 نهال  در سال می باشد تا بتوانیم بعداز 4 سال یک میلیارد درخت در کشور بکاریم و از ان نگهداری کنیم.

رئیس کل دادگستری استان همدان برلزوم استفاده از تمام ظرفیت ها برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کرد و گفت کاشت نهال با مطالعه و براساس نقشه اجرایی می تواند تحول عظیمی در توسعه و ثبات کشور داشته باشد که همگی باید در اجرای ان مشارکت داشته باشیم.این مقام مسئول برصدور احکام جایگزین حبس و استفاده از این ظرفیت در انجام خدامات عمومی نظیر درختکاری وپاکسازی محیط زیست تاکید کرد و خواستار اهتمام ویژه معاونت های دادگستری و قضات براین موضوع با همکاری اداره کل منابع طبیعی شد.

وی از کاشت یک میلیون اصله نهال با همکاری دادگستری و اداره کل منابع طبیعی استان همدان خبر داد و براجرای آن براساس زمان بندی و مطالعات علمی لازم تاکید کرد.

در این جلسه اسفندیارخزائی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان درخصوص لزوم و نحوه اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت توضیحات لازم را ارائه نمود و در پایان تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل منابع طبیعی و معاونت پیشگری از جرم دادگستری کل استان همدان به امضا رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید