Iranian Agriculture News Agency

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

خودروی حامل هشت تن آرد خارج از شبکه در استان قزوین توقیف شد

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: خودروی باری حامل هشت تن آرد خارج از شبکه با ورود به موقع بازرسان این استان سازمان توقیف شد.

خودروی حامل هشت تن آرد خارج از شبکه در استان قزوین توقیف شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، داود نایب فرجی روز شنبه با اعلام این خبر بیان کرد: بر اساس اخبار به دست آمده از سوی منابع موثق مبنی بر خروج یک دستگاه خودروی باری با حمل آرد مراتب در دستور کار تحقیق و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با بررسی به عمل آمده از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی، معلوم شد این خودروی باری حامل ۲۰۲ کیسه آرد بوده که بدون اخذ مجوز در حال خروج از استان  قزوین به سمت اشتهارد است.

نایب فرجی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی و همکاری پلیس امنیت اقتصادی این خودرو توقیف و راننده آن برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده با مرجع قضایی قرار شد تا آرد مکشوفه به دلیل توزیع خارج از شبکه به چرخه توزیع بازگردد.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و همکاری در برخورد با متخلفان موضوعات مشاهده شده را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید