Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در چهار محال و بختیاری

ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، تجهیزات ونهاده‌ها وسومین نمایشگاه تخصصی گل وگیاهان زینتی درچهارمحال وبختیاری برگزار می‌شود.

برگزاری دو نمایشگاه تخصصی در چهار محال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان در نشست هماهنگی برگزاری ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه،تجهیزات و نهاده‌ها و سومین نمایشگاه تخصصی گل وگیاهان زینتی گفت: با توجه به پتانسیل‌ها و قابلیت‌های استان در این حوزه نمایشگاهی منحصربه فرد برگزار خواهد شد.

سیروس بیک بکان، با اشاره به استقبال بسیار خوب تولیدکنندگان گلخانه‌ای و گل و گیاهان زینتی و پیمانکاران سازه‌های گلخانه‌ای جهت شرکت در این نمایشگاه گفت: استان چهارمحال وب ختیاری یکی از استان‌های پیشرو است که نمایشگاه تولیدات گلخانه‌ای و گل وگیاهان زینتی را به‌صورت تخصصی برگزار می‌کند.

وی با اشاره اینکه عرضه انواع گل‌های زینتی و آپارتمانی، معرفی محصولات گلخانه‌ای به مردم و بهبود فرهنگ استفاده از گل وگیاه از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان، با اشاره به اینکه صنعت گل و گیاهان زینتی و آپارتمانی از قابلیت‌های بالقوه فراوان در درآمدزایی و ایجاد اشتغال برخوردار است، اظهار کرد: برای بهره‌گیری از فرصت‌های مثال‌زدنی در صنعت گل و گیاه باید به علم و فناوری روز مجهز شویم.

وی افزود: گل و گیاهان زینتی از اهمیت بسیار زیادی در حوزه صادرات برخوردار است، بنابراین اگر سرمایه‌گذاری درست و حمایت‌های کافی در این عرصه انجام شود، به یقین می‌توان به درآمد خوبی در حوزه گیاهان زینتی دست پیدا کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید