Iranian Agriculture News Agency

برگزار شد

نشست منطقه‌ای حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی در قزوین برگزار شد

نشست منطقه‌ای مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه و رابطان قرآنی منطقه سه روز پنجشنبه با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

نشست منطقه‌ای حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا از قزوین، در این نشست که صبح امروز در سالن جلسات باغستان برگزار شد، حجت الاسلام ولی‌الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به تبیین شعار سال پرداخته و افزود: در شرایط کنونی با وجود موانع متعدد در مسیر تولید لازم است که بیش از گذشته دستاوردهای انقلاب در بخش عمران و کشاورزی تبیین شود.

سپس حجت الاسلام مجید نجفی دبیر منطقه سه حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه جهاد کشاورزی بر تشکیل شورای جهاد تبیین در سازمان‌ها تاکید کرد و گفت: شورایی متمرکز در سازمان‌ها با هدف تشریح سیاست‌های وزارتخانه و کارهای فرهنگی و اجتماعی یک اقدام ضروری است.

در ادامه این نشست در خصوص نقش حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه در تحقق شعار سال، جهاد تبیین، ترویج گفتمان امامین انقلاب و پیاده سازی سیاست‌های جهاد کشاورزی موضوعاتی مطرح شد و  حاضران به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این نشست با حضور محمدحسین عطایی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، حجت الاسلام مجید نجفی دبیر منطقه سه حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی کشور، حجت الاسلام ولی الله مصائبی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان و سایر مسئولان حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه در منطقه سه حضور داشتند.

منطقه سه حوزه‌های نمایندگی ولی فقیه شامل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل و قزوین است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید