Iranian Agriculture News Agency

۲۹ فقره پرونده در کمیسیون ماده ۲ استان قزوین بررسی شد

۲۹ فقره پرونده شامل طرح‌های وابسته به بخش کشاورزی روز چهارشنبه در کمیسیون ماده ۲ سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بررسی و تعیین تکلیف شد.

۲۹ فقره پرونده در کمیسیون ماده ۲ استان قزوین بررسی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این کمیسیون که صبح امروز برگزار شد، محمدحسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونان، مدیران ستادی و وابسته به سازمان جهاد کشاورزی حضور داشتند.

این تعداد پرونده به مساحت ۱۱۱ هکتار مربوط به شهرستان‌های قزوین، بوئین زهرا، تاکستان و آبیک بوده که با محور تمدید قرارداد اجاره، اخذ مجوز معوقه و تمدید، تمدید و افزایش سرمایه‌گذار، افزایش مدت اجاره، صدور سند اعیانی و واگذاری اولیه مورد بررسی قرار گرفت.

فعالیت واحد‌های متقاضی شامل مرغداری گوشتی و نیمچه گوشتی، دامداری، بسته‌بندی زیتون، تولید خوراک دام، کارخانه برنج‌کوبی، پرورش ماهیان سردابی و پرواربندی بره است.

از این تعداد پرونده‌های مطرح شده ۱۴ فقره مربوط هیات نظارت بوده که با نظر کارشناسی اعضا تعیین تکلیف شد.

 کمیسیون ماده ۲ در خصوی واگذاری اراضی منابع ملی و دولتی برای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی و با هدف بررسی درخواست اشخاص حقیقی و حقوقی برای ایجاد و توسعه طرح‌های مصوب واحدهای دامداری، پرورش طیور و آبزیان و تاسیسات وابسته به آن‌ها و صنایع تبدیلی و تکمیلی و غذایی وابسته به بخش کشاورزی و نیز طرح‌های اقتصادی زراعی و باغبانی موضوع مواد ۳۱، ۷۰، ۷۵ و ۱۰۸ برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید