Iranian Agriculture News Agency

مسئول حراست اداره کل امور عشایر استان آذربایجان شرقی منصوب شد

مسئول حراست اداره کل امور عشایر استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

مسئول حراست اداره کل امور عشایر استان آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، مراسم تودیع و معارفه عبدالله نوشهری مسئول پیشین حراست و حسین شهریار محمدی مسئول جدید حراست اداره کل امور عشایر استان آذربایجان شرقی با حضور آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان، حسین کلامی مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان، حسین امانی جانشین حراست سازمان امور عشایر ایران و جمعی از خادمین عشایر استان برگزار شد.

سید محمدحسن آل‌هاشم در این جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات چندین ساله عبدالله نوشهری، در حراست اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی برای حسین شهریار محمدی مسئول جدید حراست آرزوی موفقیت کرد و گفت: هر مجموعه یا سازمانی برای ایجاد حس امنیت در کارمندان و مراقبت از جان و مال آن‌ها به یک واحدی تحت عنوان حراست نیاز دارد، وجود این واحد و اهمیت آن مانند وجود قلب در بدن انسان است.

وی افزود: حراست پشتوانه‌ای محکم برای سلامت جامعه اداری و مواظبت از سلامت سازمان است. هر سازمانی جهت نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد .

مدیرکل امور عشایر استان، حراست را به عنوان مشاور مدیریت دانسته و افزود: حراست به عنوان چشم مدیر در سازمان بوده و با توجهی که به مجموعه دارد می‌تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود. البته بسیار روشن است که مسئولین حراست، زمانی می‌توانند در این خصوص موفق باشند که از علم، تخصص، درایت و روشن‌بینی خوبی برخوردار باشند.

آل‌هاشم به سه نقش اساسی حراست اشاره کرد و گفت: به منظور پیشگیری از وقوع تخلف‌ها در سازمان نقش هشدار دهنده یا پیشگیری کننده،  نقش اصلاح کننده یا درمان کننده و ارجاع جهت پیگیری توسط مراجع ذی‌ربط مورد توجه قرار گیرد.

حسین کلامی، در جلسه تودیع و معارفه حراست امور عشایر آذربایجان شرقی که با حضور آل هاشم مدیرکل امور عشایر استان و امانی جانشین حراست سازمان امور عشایر ایران برگزار شد، گفت: نقش حراست در یک مجموعه بسیار مهم و موثر است اگر حراست مجموعه‌ای در انجام  وظایف خود به درستی عمل کند، به مراتب در تحقق اهداف سازمانی آن مجموعه به موفقیت‌های خوبی دست خواهد یافت.

وی حراست را به عنوان تضمین کننده سلامت و مشوق هر سازمان در رسیدن به اهداف عالیه خواند و گفت: از رسالت‌های مهم حراست سالم سازی و ایمن سازی محیط است. مهم‌ترین وظیفه حراست در سالم سازی محیط، حفظ و صیانت از دارایی‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی که شامل مدیران ارشد، میانی، کارکنان و زیر ساخت‌های فنی، فیزیکی و جلوگیری از بروز روند فساد اداری و ارتقاء سلامت اداری است.

وی در خاتمه رعایت قوانین، ترویج حس مسئولیت پذیری، تامین امنیت کارکنان، تکریم ارباب رجوع، شناسائی گلوگاه‌های مفسده خیز و پیشگیری از وقوع جرم و ایجاد جوی آرام و آرامش بین کارکنان را از وظایف اصلی حراست دانست.

 با تشکر از زحمات چندین ساله نوشهری مسئول حراست پیشین اداره کل، شهریار محمدی را به عنوان مسئول حراست اداره کل امور عشایر استان معرفی کرد.

 

 

4 (1)

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید