Iranian Agriculture News Agency

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین

اصالت استان قزوین را باید در بخش کشاورزی جستجو کرد

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: کشاورزی قزوین از سابقه طولانی اقتصادی و اجتماعی برخوردار است و باید اصالت این استان را در بخش کشاورزی جستجو کرد.

اصالت استان قزوین را باید در بخش کشاورزی جستجو کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، سعید انبارلویی روز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی با سازمان جهاد کشاورزی استان توضیح داد: باید امروز جایگاه کشاورزی در استان قزوین تبیین شود و حساسیت جامعه را در راستای پیشبرد اهداف آن افزایش داد.

وی اضافه کرد: در مورد اهمیت دشت قزوین چندین مرتبه از سوی مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و حتی وزرای اسبق تاکید شده و توجه به آن در دستور کار صداوسیما قرار دارد.

انبارلویی عنوان کرد: در مورد تحقق شعار سال باید از ظرفیت بخش کشاورزی بهره برد و به دنبال عملیاتی ساختن رشد تولید بود؛ من اعتقاد دارم برای مهار تورم یکی از کارهای بسیار مهم تولید محصولات کشاورزی و تامین آن در بازار است.

این مسئول تاکید کرد: خوشبختانه دولت اهتمام ویژه‌ای به الگوی کشت دارد، با این شرایط باید رشد تولید را به بهترین شکل ممکن محقق ساخت.

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین بیان کرد: استان قزوین که الگو صاحب پتانسیل کشاورزی است، می‌تواند برنامه‌ای بسازد که در شبکه‌های سراسری کشور پخش شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید