Iranian Agriculture News Agency

اهتمام ویژه وزارت جهاد کشاورزی در حمایت از دانش‌بنیان‌ها

مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی از اهتمام ویژه وزارت متبوع در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: در این راستا بسته‌ تشویقی و حمایتی از دانش‌بنیان‌ها در بخش کشاورزی تهیه شده است.

اهتمام ویژه وزارت جهاد کشاورزی در حمایت از دانش‌بنیان‌ها

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا رضازاده مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه ایران سبز که امروز در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد، به دو رویکرد مهم این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: ارائه محصول به بهره‌برداران و خریداران و بازاریابی در بخش صادرات به‌خصوص در حوزه گل و گیاه یکی از رویکردهای مهم این نمایشگاه است.

وی افزود: استفاده از شرکت‌های فعال در حوزه کشاورزی و دانش‌بنیان‌ها دیگر رویکرد پنجمین نمایشگاه ایران سبز است به‌طوری که حضور شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در بخش کشاورزی در این نمایشگاه چشمگیر است.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها در حوزه بحث‌های دانش‌بنیان، گفت: وزارت جهاد کشاورزی با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب از سال گذشته در حوزه دانش‌بنیان‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته و برای حمایت از آنها فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی افزود: اولویت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کمک به بحث‌های دانش‌بنیان است، کمااینکه ماهیت خود این سازمان نیز مباحث دانش‌بنیانی است.

رضازاده خاطرنشان کرد: وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت هرچه بهتر از شرکت‌های دانش‌بنیان، بسته‌های خاص حمایتی به‌عنوان مشوق در نظر گرفته است که متقاضیان می‌توانند با ارتباط با معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی و معاونت تخصصی باغبانی وزارتخانه اطلاعات کاملی در خصوص این بسته‌های حمایتی دریافت کرده و از امکانات و تسهیلات آن استفاده کنند.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران سبز در موضوعات باغبانی، صنعت گلخانه‌سازی، نهاده‌ها، ماشین‌آلات، گل و گیاه و صنایع وابسته صبح امروز با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهادکشاورزی افتتاح شد. این نمایشگاه از ۷ تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نمایشگاه بین‌المللی تهران دایر است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید