Iranian Agriculture News Agency

کشاورزان شریف ترین مردم کشور

مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری سفرهای استانی وزارت جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در بخش کشاورزی با عزیزترین و شریف‌ترین مردم در ارتباط هستیم.

کشاورزان شریف ترین مردم کشور

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، مشاور وزیر و مدیرکل دفتر ارتباطات مردمی و پیگیری‌های سفرهای استانی و نماینده تام‌الاختیار مقام عالی وزارت همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران و هیات دولت به استان ضمن حضور در میز ارتباطات مردمی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان عنوان کرد: دولت سیزدهم به عنوان دولتی مردمی و با رویکرد برون رفت و حل مشکلات مردم روی کار آمده است.

محسن عسکری افزود: در دولت سیزدهم ضمن ساماندهی میز ارتباطات مردمی، نگاه ویژه‌ای نیز به این بخش شده است.

وی با بیان این که دغدغه دولت سیزدهم ارتباط مستقیم با تمام اقشار مردم در بخش‌های مختلف است بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در این زمینه ضمن انجام فعالیت‌های مختلف بسیار موفق عمل کرده است.

عسکری اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی در سال گذشته با روحیه جهادی توانست در میان ۳۰ دستگاه رتبه سوم میز ارتباطات مردمی به لحاظ شکلی، رتبه چهارم را به لحاظ محتوایی و رتبه نخست سفرهای استانی را به خود اختصاص دهد.

 وی ضمن اشاره به اهداف سفر هیئت دولت با استان گفت: پیگیری مصوبات دور اول سفر هیات دولت یکی از اهداف مهم دور دوم سفر ریاست محترم جمهور به استان خوزستان است.

عسکری در خصوص برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان اعلام کرد: وزیر جهاد کشاورزی نماینده رئیس جمهور بوده و در این سفر ضمن دیدار با نخبگان بخش کشاورزی، رصد پروژه‌ها و بهره‌برداری از چند طرح مرتبط با این بخش از شهرستان‌های هویزه، دشت آزادگان و دزفول بازدید خواهد کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید