Iranian Agriculture News Agency

رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین

تلفیق کارهای اجرایی و تحقیقاتی، مشکلات کشاورزی را کاهش داده است

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین گفت: تلفیق کارهای اجرایی و دستاوردهای تحقیقاتی مشکلات و موانع بخش کشاورزی استان قزوین را کاهش داده است.

تلفیق کارهای اجرایی و تحقیقاتی، مشکلات کشاورزی را کاهش داده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، بابک قرالی روز سه شنبه در نشست هماهنگی بین بدنه اجرایی و تحقیقاتی سازمان جهاد کشاورزی گفت: انجام کارهای تحقیقاتی و علمی در حوزه کشاورزی باعث شده تا در بخش قابل توجهی از مشکلات و موانع پیش رو برداشته شود.

وی اضافه کرد: مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی با انجام کارهای فناورانه و دانش بنیان، انتقال یافته‌ها و استفاده از ظرفیت‌ اساتید هیات علمی توانسته با مسائل یابی به حل مشکلات بخش کمک کند.

قرالی بیان داشت: نزدیکی بیش از پیش بدنه کارشناسی و بهره برداران با محققان سبب شد تا در حوزه زراعی، باغی، دام و طیور و حتی خدمات امور اراضی بتوانیم راهکارهای علمی و دانش محور ارائه کنیم.

این مسئول ادامه داد: آزمایشگاه تخصصی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی همواره آماده استقبال از محققان، دانشجویان و کارشناسان علاقمند به کار تحقیقی و علمی است.

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین خاطرنشان کرد: قطعا نزدیکی و ارتباط بیشتر بین کارشناسان و محققان مرکز می‌تواند راهگشای مسیری توسعه مدار در عرصه‌های مختلف تولیدات بخش کشاورزی باشد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید