Iranian Agriculture News Agency

اعزام 72 اکیپ نظارت و رصد و پایش توزیع گوشت مرغ تازه و منجمد استان آذربایجان شرقی

جلسه رصد و پایش توزیع گوشت مرغ تازه و منجمد و نیز دپوی گوشت منجمد در کارخانجات تولید فرآورده های گوشتی در استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

اعزام 72  اکیپ نظارت و رصد و پایش توزیع گوشت مرغ تازه و منجمد استان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، جلسه هماهنگی در خصوص رصد و پایش توزیع گوشت مرغ تازه و منجمد و نیز دپوی گوشت منجمد در کارخانجات تولید فرآورده‌های گوشتی با حضور اکبر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، امیرحسین بهداد، مدیرکل دامپزشکی استان، مدیران جهاد کشاورزی و روسای ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها و سایر اعضای این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس با سازمان دامپزشکی کشور و معاون بهداشتی و پیشگیری این سازمان برگزار شد.

کارشناسان ادارات دامپزشکی شهرستان‌ها، حراست و مدیریت نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی و مدیران جهادکشاورزی شهرستان‌ها نیز به صورت همزمان در جلسه رصد و پایش توزیع گوشت مرغ تازه و منجمد استان آذربایجان شرقی حاضر شده و تبیین موضوع برای آنان نیز صورت گرفت.

72  اکیپ‌های نظارت و رصد و پایش توزیع گوشت مرغ تازه و منجمد استان آذربایجان شرقی متشکل از کارشناسان دامپزشکی، کارشناسان جهاد کشاورزی و تعزیرات راس ساعت 7:30 از محل اداره کل دامپزشکی استان به سمت مسیرهای از قبل معین شده حرکت نمودند تا با بررسی وضعیت گوشت مرغ تازه و منجمد در تمامی شهرستان‌های استان بتوانند برای عرضه و تقاضای گوشت مرغ در مراکز توزیع توازن ایجاد کنند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید