Iranian Agriculture News Agency

عزم جدی دولت سیزدهم برای رشد تولید

عزم جدی دولت سیزدهم برای رشد تولید

به گزارش روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی، امروز چهارشنبه(16 فروردین) دکتر جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی به همراه حجت الاسلام والمسلمین سجادی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و جمعی از معاونین و مدیران سازمان در سفر به طبس، با حجت الاسلام محمدرضا محمدی امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی در این دیدار بر عزم جدی دولت سیزدهم برای رشد تولید اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم برنامه های جدی و مناسبی به منظور حمایت از کشاورزی برای رسیدن به رشد تولید در دستور کار دارد.

مهدی جعفری با اشاره به نوع خدمت گذاری در مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان تشریح کرد: در ایام نوروز و ماه مبارک امسال یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان انجام شد و با توجه به گزارشات واصله از سطح  بازار استان، مردم در موضوع امنیت غذایی هیچگونه مشکلی در این ایام نداشتند.

وی به نقش کلیدی طبس در کشاورزی استان و ضرورت بررسی موضوعات کشاورزی این شهرستان به صورت ویژه اشاره کرد و اظهار داشت: با تعامل مناسب مسئولین شهرستان، اقدامات خوبی در حوزه های زیرساختی در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام محمدی نیز در این دیدار گفت: رسالت جهادکشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که با توجه به نامگذاری سال می بایست بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان طبس افزود: یکی از اقدامات مهم سازمان، موضوع هر روز یک قنات است که می بایست الگوهای مدیریتی موفق این سازمان به سایر دستگاه ها معرفی گردد.

در این دیدار مهم ترین مسائل حوزه کشاورزی شهرستان مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و رئیس سازمان در راستای رفع مشکلات و حمایت از کشاورزان و بهره برداران شهرستان طبس، قول مساعدت و همکاری داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید