Iranian Agriculture News Agency

توزیع 50 تن میوه شب عید در سپیدان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان از آغاز توزیع میوه شب عید از روز پنج شنبه در این شهرستان خبر داد و گفت: جهت تنظیم بازار میوه شب عید مقدار 50 تن میوه شامل 30 تن پرتقال و 20 تن سیب به شهرستان سپیدان اختصاص داده شد.

توزیع 50 تن میوه شب عید در سپیدان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، شهاب الدین صالحی اظهار کرد: میوه های شب عید از طریق شبکه تعاونی روستایی شهرستان تامین و در سه مرکز در سطح شهر اردکان و هماشهر و ده فروشگاه مرکز تعاونی در روستا های بخش شهرستان توزیع شده است.

وی با تاکید بر ضرورت هماهنگی و همکاری کامل با سازمان درحوزه تنظیم بازار تصریح کرد: در تامین کالا‌های اساسی تنظیم بازار هیچ مشکلی نداریم و از آمادگی کامل برخورداریم.

صالحی افزود: طرح فجر تا فطر در این شهرستان نیز اجرا شده و کالا‌های اساسی تنظیم بازار شامل برنج، شکر، گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد بر حسب نیاز و بر اساس برش‌های شهرستانی اعلام و به این شهرستان تخصیص داده شد.

وی ابراز کرد: تا کنون در قالب این طرح 40 تن برنج هندی، 17 تن برنج تایلندی ، ده تن شکر سهمیه خانوار، چهار تن شکر سهمیه صنعت، 17.5 تن مرغ منجمد، 7.5 تن گوشت گوساله و هشت تن گوشت گوسفندی با قیمت مصوب در سطح شهرستان سپیدان توزیع شده است.

 او بیان کرد: مقدار ده تن شکر و سه تن برنج تایلندی و ده تن برنج هندی نیز تا قبل از سال نو در بین مردم توزیع می شود.

صالحی اضافه کرد: در سال 1401 بیش از 202 تن انواع اقلام ضروری جهت حمایت مردم و تعدیل قیمت در سطح شهرستان سپیدان توزیع شده است.

مدیر جهاد کشاورزی سپیدان با تاکید بر اینکه شناسایی متخلفین، تشکیل پرونده، معرفی به تعزیزات حکومتی و پیگیری صدور احکام به منظور ایجاد بازدارندگی، لازم و ضروری است گفت: بازرسی از فروشگاه‌ها باید به صورت جدی و با کمک دستگاه‌های وابسته به جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان انجام شود.

وی افزود: هشت نفر بازرس افتخاری از بسیج جامعه کشاورزی به اتفاق بازرسان اداره صمت و اتاق اصناف شهرستان سپیدان کار بازرسی از اصناف را تا پایان ماه مبارک رمضان به طور مستمر به عهده دارند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید