Iranian Agriculture News Agency

نماینده ساری از رشد چند برابری تولید محصولات کشاورزی در دوره ساداتی نژاد گفت؛

بابایی کارنامی: تمام نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی حمایت حداکثری کنند

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام برنامه های وزیر کشاورزی در حال اجراست، گفت: آقای ساداتی نژاد در مدت زمان وزارت خود عملکرد قابل توجه و موثری داشته و نیاز است تمام نمایندگان از او حمایت حداکثری کنند.

بابایی کارنامی: تمام نمایندگان از وزیر جهاد کشاورزی حمایت حداکثری کنند

وی ادامه داد: وزیر کشاورزی به خوبی مسائل کشاورزان را پیگیری می کند و در حل مشکلات آنها دغدغه مند است. به عنوان مثال در خصوص مشکلات کشاورزان استان مازندران پیگیری های لازم از سوی وزارت جهاد انجام می شود اما برخی مشکلات کشاورزان در شرح وظایف این وزارت خانه نیست.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به عنوان نمونه موضوع تنظیم بازار را به وزارت جهاددکشاورزی سپرده اند. در این صورت این وزارت خانه باید به دنبال حفظ منافع هر دو طرف یعنی تولید کننده و مصرف کننده باشد که بسیار دشوار است، بنابراین مشکل از قوانین است که نیاز به اصلاح دارد.

بابایی کارنامی با بیان اینکه موضوع گرانی نهاده های دامی در شرح وظایف وزارت جهاد کشاورزی نیست، تصریح کرد: برخی مجموعه های متولی در خصوص توسعه صادرات محصولات کشاورزی به سایر کشورها کوتاهی کرده اند و همچنین در واردات نهاده های دامی نیز عملکرد قابل دفاعی ندارند که این موضوعات در شرح وظایف وزارت جهاد کشاورزی نیست.

وی با بیان اینکه باید از برنامه های آقای ساداتی نژاد حمایت شود، اظهار داشت: وی ۱۰ برنامه راهبردی به مجلس ارائه داد که تمام آنها مثل تهیه کاداستر برای زمین های کشاورزی و افزایش تولید محصولات کشاورزی در حال اجرا است به طوری که تولید محصولات کشاورزی نسبت به سال گذشته چند برابر شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: موضوع گرانی نهاده های دامی به ارز مربوط است و در شرح وظایف وزارت کشاورزی نیست. 

بابایی کارنامی تصریح کرد: موضوع استیضاح وزیر کشاورزی در اولویت نیست و با توجه به اقدامات قابل توجه وی باید از سوی تمام نمایندگان حمایت حداکثری شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید