Iranian Agriculture News Agency

توزیع گوشت قرمز وارداتی با هدف تنظیم بازار استان قزوین

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از توزیع گوشت قرمز وارداتی (گوشت گرم) با هدف تنظیم بازار این استان خبر داد.

توزیع گوشت قرمز وارداتی با هدف تنظیم بازار استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدحسین عطایی روز یکشنبه در نشست تنظیم بازار و امنیت غذایی استان با بیان این مطلب افزود: قزوین چهارمین استان کشور است که با هدف  تنظیم بازار به توزیع گوشت قرمز وارداتی اقدام می‌کند.

وی تاکید کرد: توزیع گوشت گرم وارداتی با هدف تامین نیست و صرفا برای تنظیم بازار صورت می‌گیرد تا قیمت‌های گوشت قرمز داخلی را در بازار متعادل سازد.

عطایی تصریح کرد: به ۲۷ فروشگاه‌ زنجیره‌ای و تعاونی‌های استان قزوین ابلاغ شده که با نصب بنر و تبلیغات مناسب شهروندان را از توزیع گوشت قرمز وارداتی مطلع سازند.

این مسئول بیان داشت: حذف واسطه‌های دردسرساز در زنجیره تولید و عرضه گوشت قرمز نیز از مهم ترین برنامه‌هایی بود که در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین قرار دارد.

عطایی از همکاری و همراهی مرغداران استان قزوین در تنظیم بازار کالاهای اساسی تشکر کرد و گفت: وضعیت بازار استان قزوین به شکلی بود که متوسط قیمت مرغ در بازار برای بهمن و دی ماه نسبت به نرخ مصوب پایین تر بوده است.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به طرح‌ هوشمندسازی آرد و نان پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه مهم ترین هدف هوشمندسازی آرد و نان جلوگیری از توزیع آرد خارج از شبکه بوده است، لازم است در این راستا اقدامات موثری را اعمال کرد.

عطایی ادامه داد: پیشنهاد می شود نانوایانی که به شکل مکرر تخلف می‌کنند با مدیریت فرمانداری و اصناف جایگزین شوند که تشخیص آن برعهده فرمانداران است.

به گفته وی، نانوایان صنف زحمتکشی هستند و قاطبه آن‌ها به بهترین شکل ممکن به مردم خدمت رسانی می‌کنند و تنها بخش بسیار اندکی هستند که توجهی به تذکرات و برخوردهای قانونی ندارند.

عطایی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سامانه نانینو‌ و ستکاوا از بزرگترین اقدامات سازمان جهاد کشاورزی در استان قزوین بود که اثرات مثبت آن بعدها برای شهروندان بیشتر احساس می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید