Iranian Agriculture News Agency

خسارت برف به ۴۰ دامداری‌ در چهارمحال و بختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری: بارش‌ برف در استان طی روزهای اخیر به ۴۰ واحد دامداری،۲ واحد گلخانه، ۴ واحد مرغداری و ۲ واحد شیلات خسارت زد که مجموع خسارات جمع‌بندی و به مدیریت بحران استان اعلام می‌شود.

خسارت برف به ۴۰ دامداری‌ در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری: بارش‌ برف در استان طی روزهای اخیر به ۴۰ واحد دامداری،۲ واحد گلخانه، ۴ واحد مرغداری و ۲ واحد شیلات خسارت زد که مجموع خسارات جمع‌بندی و به مدیریت بحران استان اعلام می‌شود.

حسین برزگر، افزود: در این بارش‌ها ۴۰ واحد دامداری،۲ واحد گلخانه، ۴ واحد مرغداری و ۲ واحد شیلات دچار آسیب شده‌اند که مجموع خسارات جمع‌بندی و به مدیریت بحران استان اعلام می‌شود.

وی به ذخایر استانی مرغ اشاره کرد و ادامه داد: شب گذشته بعد از ۳ روز تعطیلی بیش از ۶۰ هزار قطعه مرغ کشتار شد و ۱۵۶ تن مرغ زنده و ۱۱۳ تن مرغ گرم برای امروز تحویل بازار و توزیع آن از صبح آغاز شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: مصرف معمول استان به صورت روزانه ۶۰ تا ۷۰ تن مرغ است که با کشتارهای انجام شده نیاز ۲ روزه استان مرتفع شده و با مراقبت‌های لازم نیاز روزهای آتی نیز تامین می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید