Iranian Agriculture News Agency

حضور مدیر کل امور حقوقی وزارت جهاد کشاورزی در خرمشهر و آبادان

مدیر کل امور حقوقی وزارت جهاد کشاورزی از مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان های آبادان و خرمشهر بازدید کرد.

حضور مدیر کل امور حقوقی وزارت جهاد کشاورزی در خرمشهر و آبادان

به گزارش خبرنگار ایانا از خوزستان، مدیرکل دفتر امور حقوقی وزارت جهاد کشاورزی و معاون وی به همراه رئیس اداره امور حقوقی سازمان، در جلسه ای با مدیر، معاون و کارشناسان اداره امور حقوقی و مالکیت اراضی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر شرکت کرد. 

محمدرضا عزیزکمالی به تشریح وظایف اداره امور حقوقی و ادارات تابعه پرداخته و با بیان برنامه کاری امور حقوقی در محورهای مختلف، ضرورت توانمند سازی بدنه حقوقی و صیانت از نیروی انسانی را در ارائه عملکرد شایسته و انجام تکالیف مرتبط با ماموریت سازمانی یادآور شد.

بررسی نیروهای حقوقی شهرستان، تجهیزات، نیروی انسانی، ضرورت دقت در پیگیری پرونده های حقوقی ، رسیدگی به موقع پرونده ها، توجه به دستورات قضایی و سرعت بخشیدن به انها از مواردی بود که عزیز کمالی در این بازدید به آن تاکید کرد.

مدیر کل امور حقوقی وزرات جهاد کشاورزی و هیئت همراه از مدیریت جهاد کشاورزی آبادان نیز بازدید و از نزدیک با کارشناس حقوقی این مدیریت دیدار نموده همچنین از مشکلات و تعارض ها، موانع و وضعیت پرونده های حقوقی این مدیریت اطلاعات کسب نمودند.

محمدرضا عزیز کمالی در این نشست صمیمانه گفت: نیروهای حقوقی مشغول به کار در جهاد کشاورزی نیروی های خدومی هستند که با علاقه و نکته سنجی پرونده ها را دنبال می‌کنند.

وی از تشکیل جلسه ای در آینده با مشارکت منابع طبیعی و سازمان امور اراضی در خصوص  مسئله رفع تداخلات اراضی خبر داد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید