Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت دهه فجر، تکریم مادران شهدای سنگر سازان بی سنگر شهرستان مرند

به مناسبت دهه مبارک فجر، جمعی از مادران شهدای سنگر سازان بی سنگر شهرستان مرند تکریم شدند.

به مناسبت دهه فجر، تکریم مادران شهدای سنگر سازان بی سنگر شهرستان مرند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند، روحانی حوزه نمایندگی ولی فقیه و امام جماعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرند، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مرند، معاون مالی و اداری، رئیس اداره ترویج و آموزش کشاورزی، مسئول روابط عمومی «رابط عقیدتی» ، رئیس مرکز جهاد کشاورزی یامچی به همراه کارکنان ، با مادر شهیدان، «شهید نصرت اله و شهید علی اکبر ادریسی»، شهید مهدی میرزائی صلحی ، شهید رمضان جباری، شهید اکبر تاتاری از شهدای 8 سال دفاع مقدس و سنگر سازان بی سنگر شهرستان مرند دیدار کردند. معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند گفت: تکریم مقام والای مادران شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسالت و وظیفه مهم مسئولان کشور است.

علی صیادی با بیان اینکه مادران و خانواده‌های شهدا در اَجر معنوی شهدا و حماسه آفرینی آنان شریک هستند، گفت: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از موثرترین مولفه‌ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر و غیر قابل چشم پوشی است.

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرند اضافه کرد: فرزندان شما که در سن‌های ۱۶ و ۱۸ سالگی از سر تقوا این مسیر منتهی به شهادت را انتخاب کردند قطعاً در پیشگاه خداوند شاد و خوشحال هستند و اعمال آن‌ها برای شما که چنین فرزندانی را تربیت کرده اید، صدقه جاری است.

وی با اشاره به مقام شفاعت شهدا، عنوان کرد: اینکه ما امروز خدمت شما مادران گرانقدر هستیم، هم برای این است که اعلام کنیم که در راه شهدا و ایثارگران هستیم و دل شما شاد شود و هم برای دل خودمان است که به دعای خیر شما ما هم در مسیر فرزندان شهید شما باشیم.

در پایان این دیدار ضمن دلجویی از مادران شهیدان با قرائت فاتحه برای شادی روح شهدا ، به رسم یادبود از مادران شهدا تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید