Iranian Agriculture News Agency

۱۳۲ هزار مورد بازرسی از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در قزوین

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از انجام بیش از ۱۳۲ هزار بازرسی از واحدهای صنفی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

۱۳۲ هزار مورد بازرسی از واحدهای عرضه کالاهای اساسی در قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، مجید رحمانی با بیان این مطلب افزود: از این تعداد بازرسی ۲ هزار و ۴۲۳ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی به ارزش ریالی تخلفات صنفی اشاره کرد و گفت: ارزش ریالی تخلفات شناسایی شده ۲۱ میلیارد و ۴۰۵ میلیون تومان است که پس از سیر مراحل قانونی در مراجع قضایی منجر به پرداخت جریمه خواهد شد.

رحمانی در خصوص واحدهای صنفی اظهار داشت: پخش تخم مرغ، سوپر مارکت ، میوه و تره بار، لبنیات، مرغ و ماهی، خبازان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و آجیل و خشکبار از عمده واحدهایی هستند که در این بازرسی‌ها نظارت می‌شوند.

این مسئول در خصوص تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای صنفی گفت: گران فروشی، کم فروشی، صادر نشدن فاکتور، درج نکردن قیمت، قاچاق و عرضه خارج از شبکه از عمده تخلفات صورت گرفته از سوی واحدهای عرضه کالاهای اساسی است.

معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید