Iranian Agriculture News Agency

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

تامین امنیت غذایی با ایجاد انگیزه در کارکنان جهاد کشاورزی

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: اگر نگاه ما به تامین امنیت غذایی، توسعه پایدار بخش کشاورزی و تولید محصول سالم برای سلامت مردم است، قسمتی از کار مربوط به ایجاد انگیزه در بین کارکنان جهاد کشاورزی است.

تامین امنیت غذایی با ایجاد انگیزه در کارکنان جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمد جواد عسکری در آئین "کلنگ زنی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان داراب" که با حضور هوشنگ محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی برگزار شده بود، تصریح کرد: در صورت ایجاد انگیزه در بین کارکنان این دستگاه اتفاقات خوبی روی خواهد داد و نتایج مثبت حاصل می شود.

نماینده مردم شهرستان های داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از رویکرد وزارت جهاد کشاورزی و معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه در حل مسائل و مشکلات معیشتی کارکنان، اظهار کرد: قاعدتا شرایط باید به گونه ای فراهم باشد که هر زمان بنا شد کارشناس به مزرعه سرکشی کند با میل و رغبت و انگیزه بیشتر کار را دنبال کند.

وی با اشاره به اینکه در خصوص قانون تسری و افزایش حقوق و مزایا پیگیری های خوبی از طرف مجلس و وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است، ابراز کرد: دغدغه تامین معیشت کارکنان موضوع به حقی است، وزارت جهاد کشاورزی در اقصی نقاط کشور زمین دارد که یکی از آورده های مورد نیاز تامین مسکن است که می تواند در اختیار تعاونی ها قرار داده شود.

او با بیان اینکه امیدوار است یک حرکت ملی در سطح کشور برای تامین مسکن کارکنان جهاد کشاورزی شکل بگیرد، اضافه کرد: اجرای این طرح می تواند یک هدیه در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای کارکنان این دستگاه باشد تا با جدیت بیشتر و منسجم تر در حوزه های مختلف زراعی، باغی، دامی و دیگر بخش گام بردارند تا شاهد اتفاقات و موفقیت های درخوری باشیم.

این نماینده مجلس به ظرفیت های بخش کشاورزی شهرستان داراب نیز پرداخت و افزود: این شهرستان از نگاه اقلیمی از یک ظرفیت منحصر به فرد برخوردار است به نحوی که در یک گستره 120 کیلومتری شاهد اقلیم های گرم، معتدل و سرد هستیم که به نوبه خود کم نظیر است.

عسکری با اشاره به اینکه توجه به موضوعات امنیت غذایی، تولید محصولات ارگانیک و ظرفیت های ارزآوری بخش کشاورزی حائز اهمیت است، بیان کرد: با توجه به این ضرورت ها شهرستان داراب یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی به شمار می آید که جهاد کشاورزی علی رغم برخی کمبود ها در این راستا تلاش های بسیار ارزشمندی داشته است.

در آئین "کلنگ زنی مسکن کارکنان جهاد کشاورزی شهرستان داراب" پژمان فتح الهی رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی، مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، فرهاد سعدی فرماندار شهرستان داراب و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید