Iranian Agriculture News Agency

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

هجمه‌های ضد ارزشی دشمن را با کارهای فرهنگی خنثی کرد

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: دشمنان انقلاب اسلامی تمام قد درحال اقدامات ضد ارزشی هستند و باید با هدف بصیرت افزایی و ارتقاء آگاهی خانواده بزرگ جهاد کشاورزی متوازن با این هجمه‌ها کارهای فرهنگی انجام شود.

هجمه‌های ضد ارزشی دشمن  را با کارهای فرهنگی خنثی کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، محمدحسین عطایی روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان با بیان این مطلب تصریح کرد: خانواده جهاد کشاورزی قشر عظیمی از کارکنان، بهره‌برداران و تولیدکنندگان را شامل می‌شود که آگاهی بخشی به آن‌ها بدون شک خنثی کننده نقشه‌های دشمن خواهد بود.

وی اضافه کرد: برگزاری اردوهای زیارتی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ اسلام از نمونه کارهای فرهنگی برای خانواده کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان است که باید در دستور کار قرار گیرد.

عطایی بیان داشت: یکی از راه‌هایی که به توسعه کارهای فرهنگی در بدنه سازمان جهاد کشاورزی منجر می‌شود، حضور بیشتر نمایندگان ولی فقیه سازمان و ادارات تابعه در نشست‌ها و ارتباط نزدیک با بدنه کارشناسی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خیلی از مواقع لازم است که گفت و گو در باب مسائل و شبهات موجود در جامعه به درستی تبیین شود که این وظیفه نمایندگان ولی فقیه در سازمان به عنوان سفیران فرهنگی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید