Iranian Agriculture News Agency

رئیس کمیسیون کشاورزی:

رفع تداخلات یکی از بسترهای توسعه کشاورزی است

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: رفع تداخلات امور اراضی یکی از بسترهای توسعه کشاورزی است و من به عنوان خادم مردم به منظور سرعت بخشیدن به این امر حمایت همه جانبه خواهم داشت.

رفع تداخلات یکی از بسترهای توسعه کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمدجواد عسکری در کمیسیون رفع تداخلات امور اراضی این استان اظهار کرد: علی رغم عقب ماندگی از سنوات گذشته در فارس در زمینه رفع تداخلات وجود داشته اما در حال حاضر حرکت خوب و قابل تقدیر آغاز شده است و حتما خروجی خوبی خواهد داشت که بسیار سپاسگزار هستم.

وی با اشاره به اینکه کشاورزان باید عزتمندانه امورات مرتبط با بخش کشاورزی را دنبال کنند، بیان کرد: به عنوان مثال در حال حاضر برای دریافت وام با سختی مواجه هستند این در حالی است که کشاورزان باید با در دست داشتن سند به بانک مراجعه کنند و معادل ارزش زمین خود به منظور احیا، اصلاح و بازسازی کشاورزی؛ وام دریافت کنند.

عسکری خطاب به اعضای کمیسیون رفع تداخلات استان فارس، با تاکید بر اینکه باید در روند کار تسریع شود، گفت: اگر ایراد قانونی وجود دارد که مانع سرعت بخشیدن به کار می شود اعلام کنید تا در اسرع وقت به شکل قانونی رفع کنیم.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حوزه تقنینی هم ما مشکل آنچنانی نداریم مگر اینکه شما احصا کنید، که در صورت نیاز با رئیس قوه قضاییه در نشستی مطرح خواهم کرد تا هر چه سریع تر کار را جمع و جور کنیم.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فارس اقلیم متنوع و منحصر به فردی دارد و ایران کوچکی در حوزه بخش کشاورزی است، تصریح کرد: من فکر می کنم با کمک شما در یک فاصله زمانی فشرده، این استان در زمینه رفع تداخلات اراضی نیز در صدر قرار می گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید