Iranian Agriculture News Agency

برای احیای فریضه زکات تلاش بیشتری شود

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه باید برای احیای فریضه الهی زکات تلاش بیشتری شود، گفت: شورای مرکزی زکات نیازمند برنامه ریزی شایسته با زمان بندی میان مدت و کوتاه مدت برای احیای این فریضه الهی است.

برای احیای فریضه زکات تلاش بیشتری شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن ربانی در جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات که در شیراز برگزار شد، تصریح کرد: در برنامه میان مدت حداقل پنج ساله، باید نقاط قوت و ضعف به صورت سالانه ارزیابی شود و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

این روحانی با اشاره به اینکه برنامه ریزی نیازمند نظارت و توجه به بُعد فرهنگی است، اظهار کرد: حیات همه حرکت های ما بُعد فرهنگی و اساس زکات روح فرهنگی و تعبد به پروردگاراست که باید آن اساس  و روح  را زنده کنیم.

 وی با اشاره به اینکه همه کارهای ما باید از خاستگاه اندیشه و فرهنگ دینی برخیزد، بیان کرد: آرزو می کنم تلاشی بیش از پیش در شورای زکات صورت گیرد چرا که حتی نشستن در جلسه زکات نیز از مصادیق عبادت است.

ربانی اضافه کرد: به کشاورزان عزیز،کارگزاران زکات، فرمانداران محترم، امام جمعه های محترم و دیگر عزیزان مخصوصاً به خود کشاورزان بزرگوار عرض می کنم امروز هم پیامبر خدا به شما درود می فرستد، سلام خدا و رسول خدا (صلی الله علیه و آله) بر شما است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اظهار کرد: در فارس همدلی و همت خوبی در زمینه زکات وجود دارد و وقتی این همدلی بوجود می آید فرصت خدمت بیشتری فراهم می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید