Iranian Agriculture News Agency

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

28 درصد کشاورزی قراردادی گندم آبی در استان قزوین محقق شد

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: تاکنون 28 درصد طرح کشاورزی قراردادی در محصول گندم آبی در این استان محقق شده است.

28 درصد کشاورزی قراردادی گندم آبی در استان قزوین محقق شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، علی راه انجام افزود: قرار است برنامه های کشاورزی قردادی دراستان تا پایان دی ماه سال جاری به طور کامل محقق شود.

وی اظهار داشت: تاکنون13 هزار و623 هکتار از مزارع گندم آبی استان تحت پوشش طرح کشاورزی قراردادی رفته است.

راه انجام اضافه کرد: از این میزان مزارع در  شهرستان های آبیک با 4 هزار هکتار و 260 قراداد، قزوین 1500 هکتار و 9 قراداد، آوج 510 هکتار و 48 قرارداد، بوئین زهرا 3850 هکتار و 162 قرارداد، البرز 2860 هکتار و 198 قراداد و شهرستان تاکستان با 903 هکتار و 52 قراداد است.

وی یادآور شد: همچنین تاکنون در محصولات همچون چغندرقند با 566 هکتار، کاملینا 130 هکتار و ذرت 200 هکتار در مزارع کشاورزی این استان طرح کشاورزی قراردادی اجرا شده است.

راه انجام خاطرنشان کرد: در طرح کشاورزی قراردادی در استان اقداماتی همچون معرفی کشاورزان به اداره کل غله و خدمات بازرگانی و ثبت در سامانه شرکت مذکور انجام شده است.

وی اضافه کرد: کارشناسان مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستانها و مراکز تابعه این استان در حال ثبت کامل اطلاعات کشاورزان در سامانه هستند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید