Iranian Agriculture News Agency

۸۵ درصد برنامه جهش تولید در دیمزارهای آوج محقق شده است

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برنامه جهش تولید در دیمزارهای شهرستان آوج ۲۲ هزار و ۳۰۰ هکتار است که از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ درصد برنامه کشت محقق شده است.

۸۵ درصد برنامه جهش تولید در دیمزارهای آوج محقق شده است

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، علی راه انجام روز شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت طرح جهش تولید در دیمزارهای شهرستان اوج با بیان این مطلب افزود: این میزان تحقق برنامه کشت ۱۸ هزار و ۶۹۴ هکتار است.

وی تصریح کرد:  برنامه کشت شده شامل ۱۷ هزار و ۶۸۴ هکتار گندم ، ۹۳۱ هکتار جو ، ۲ هکتار نخود ، ۳۱هکتار علوفه (تریتیکاله)، ۳۶ هکتار گلرنگ و ۱۰ هکتار کاملینا است.

راه انجام با بیان اینکه برنامه جهش تولید در دیمزارها برای پنج دهستان و ۵۹ روستا در شهرستان آوج اجرایی شده است، گفت:  ۲۴۶ کشاورز واقع در شهرستان آوج برای تحقق طرح جهش تولید در دیمزارها طرف قرارداد هستند.

این مسئول به معرفی ۱۳ نفر از کشاورزان آوج برای دریافت ادوات کشت مستقیم اشاره کرد و گفت : هماهنگی شده تا بانک‌های عامل در این خصوص با کشاورزان همکاری لازم داشته باشند.

به گفته معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در طرح جهش تولید در دیمزارهای شهرستان آوج یک هزار و ۶۹ هکتار کشت مستقیم (بدون شخم) نیز صورت گرفته است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید