Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین :

شرکت‌های دانش بنیان حوزه کشاورزی تسهیلات ویژه دریافت خواهند کرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بخش کشاورزی نیار به فعال کردن شرکت‌های دانش بنیان در این بخش داریم و برای حمایت از این شرکت ها تسهیلات ویژه به فعالان این بخش پرداخت می شود.

شرکت‌های دانش بنیان حوزه کشاورزی تسهیلات ویژه دریافت خواهند کرد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی در یک روز کاری در نشست هم اندیشی و صمیمانه با هسته های دانش بنیان پا درد دل جوانان خلاق و  دانش بنیان نشست.

وی اظهار داشت: کشاورزی حوزه بسیار بزرگی دارد که جای کار بسیار دارد و ورود نوآوری و فن آوری و دانش نو به آن ضروری است .

افلاطونی گفت: علم و ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی کم بوده که باید تلاش کرد این علم بیشتر به بخش کشاورزی وارد شود و این نیاز به علم و دانش مستمر است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه بخش کشاورزی با بکارگیری واحدهای دانش بنیان در جهت حل مشکل و پیشبرد اهداف توسعه کشاورزی حرکت می کند گفت: با تسهیل و ورود ایده های نو و فن آور به بخش کشاورزی می توان راه را برای توسعه شرکت دانش بنیان فراهم کرد .

این مسئول گفت: واحدهای هسته فن آور که توان تبدیل شدن به شرکت های دانش بنیان را دارند باید زمینه ای برای  ارتقای آنها فراهم کرد.

افلاطونی اظهار داشت: تولیدات واحدهای فن آور و شرکت های دانش بنیان باید از طریق دهکده فن آوری و مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی تجاری شود تا با فروش محصولات زمینه پایداری و ارتقای شرکت های دانش بینان فراهم شود .

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی و ‌مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان آمادگی کامل برای انجام همکاری گسترده با واحدهای هسته فن اور و شرکت های دانش بنیان را دارند.

وی یادآور شد: محصولات واحدهای هسته های  فن آور برای عرضه به بازار باید تایید و گواهی استاندارد را دریافت کنند .

گفتنی است ؛ در پایین این نشست از هسته های فن اور بخش کشاورزی در رویداد تانا با اهدا لوح قدردانی شد .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید