Iranian Agriculture News Agency

بانوان جهاد کشاورزی فارس، مقام برتر مسابقات دارت را کسب کردند

شیدا اشتری و میترا دهقانیان بانوان شاغل در اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی و فیروزه حجتی مسئول اداره روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان فارس به ترتیب رتبه اول تا سوم مسابقات دارت این استان را کسب کردند.

بانوان جهاد کشاورزی فارس، مقام برتر مسابقات دارت را کسب کردند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجری برگزاری مسابقات دارت مذکور با بیان اینکه کارگاه آموزشی و مسابقات این برنامه ورزشی روز یکم و دوم آذرماه در بخش آقایان و خانم ها در باشگاه تازه تاسیس یاقوت برگزار شد،گفت: این برنامه به همت انجمن دارت شیراز و هیئت انجمن های ورزشی استان فارس و با همراهی اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و اداره روابط عمومی ورزش جوانان برای کارکنان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان فارس برگزار شد.

امین صالحی با اشاره به اینکه در خلال این مسابقات به یُمن توسعه ورزش همگانی توسط مربیان درجه یک شیراز و رئیس انجمن دارت شیراز، آموزش رایگان این ورزش به تمام حضار ارائه شد، تصریح کرد: به زودی در کمتر از یک ماه مسابقات دارت برای سایر کارکنان دستگاه های اجرایی استان فارس برگزار می شود.

مدیرعامل مجموعه پیام قاصدک اظهار کرد: باشگاه یاقوت به عنوان حامی و میزبان این مسابقات به همه عزیزان شرکت کننده کتاب فاخری از یکی از شعرای مشهور شیرازی  با عنوان "دیوان نثار شیرازی" اهدا کرد.

صالحی ابراز کرد: مسابقات مذکور با هدف همدلی، هم افزایی و توسعه ورزش و نشاط در بین کارکنان دولتی و حتی کارکنان بخش خصوصی برنامه ریزی شد و شرکت کنندگان ترغیب شدند که این ورزش را در اداره و فضای شخصی راه اندازی کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید