Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی:

صدور ۳۴۴ فقره سند تک برگی اراضی کشاورزی در آذربایجان غربی

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت : بر اساس آخرین آمار ارسالی از مجموع یک میلیون هکتار از اراضی کشاورزی استان، در سطح ۳۵۶ هکتار از اراضی کشاورزی به تعداد ۳۴۴ فقره سند تک برگی صادر شده است.

صدور ۳۴۴ فقره سند تک برگی اراضی کشاورزی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی، مجتبی قلنجی در گردهمایی آموزشی صدور اسناد اراضی کشاورزی که با حضور مدیران جهاد کشاورزی، روسای امور اراضی و منایع طبیعی شهرستانهای جنوب و مرکز استان در سالن همایش شهید حبیب پناهی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهارکرد:  صدور این اسناد در سطح شش شهرستان استان شامل پلدشت، شوط، نقده، بوکان، چالدران و خوی انجام گرفته است که بیشترین آمار مربوط به شهرستان چالدران با ارسال ۱۴۵ فقره پرونده در سطح ۱۰۲ هکتار به ادارات ثبت و اسناد برای صدور سند بوده است.
وی تصریح کرد: صدور سند برای اراضی کشاورزی از جمله مهمترین پیش‌نیازهای اقتصادی شدن کشاورزی محسوب می‌شود و بخش عمده‌ای از مشکلات مالی کشاورزان با صدور سند تک برگ کشاورزی قابل حل است.
این مسئول با اشاره به ضرورت افزایش تعامل  و هماهنگی بین دستگاه اجرایی ذیربط در این زمینه، تاکید کرد: مشکلات و چالش های موجود به منظور تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی استان باید  شناسایی و برنامه ریزی دقیق تری برای تسریع در عملیات اجرایی کار تا پایان سال جاری انجام‌ گیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید