Iranian Agriculture News Agency

احمدی تاکید کرد:

امنیت غذایی یکی از مولفه‌های امنیت ملی است

در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی جهادگران بود که انقلاب اسلامی با سرعت حرکت کرد

امام جمعه شهر باسمنج گفت: امنیت غذایی یکی از مولفه‌های امنیت ملی است و کارکنان جهاد کشاورزی در خط مقدم ایجاد و حفظ این امنیت هستند.

امنیت غذایی یکی از مولفه‌های امنیت ملی است

  به گزارش خبرنگار ایانا از آذربایجان شرقی،حجت‌الاسلام والمسلمین قهرمان احمدی در جلسه قرارگاه جهاد تبیین مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تبریز افزود: جهادگران افرادی مقدس، پاک، معنوی، با قصد قربت الهی و مبلغ دین بودند که با یاد و نام پروردگار و با توکل به خدا باعث شدند تا انقلاب اسلامی با سرعت سرسام آور حرکت کند.

وی بیان کرد: در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی جهادگران بود که انقلاب اسلامی با سرعت حرکت کرد. جهاد در همه جا از حضور در جبهه و جنگ تا شوراها، تبلیغات، انجمن اسلامی وجود داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی با بیان اینکه جهاد خدمات ارزنده ای در زمینه های مختلف از جمله دارو، درمان، بهداشت، خدمات عمرانی برای مکان های دورافتاده و محروم ارائه می کرد ادامه داد: برای جهادگران ریاست و قدرت مطرح نبود و آنها خالصانه و با قصد قربت تلاش می کردند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، متفاوت با انقلاب های دیگر است، این انقلاب، انقلاب توحیدی اصل است که هدفش پایان دادن به نظام سلطه و استکباری است. انقلاب اسلامی ایران مرزها را طی کرده و آینده از آن انقلاب اسلامی است. انقلاب اسلامی می‌رود که دنیا را فتح کند و هیچ رقیبی برای براندازی ندارد.

امام جمعه باسمنج با بیان اینکه اسلام والاترین حق و حقوق را برای بانوان قائل است تاکید کرد: نگاه غرب به زنان، نگاه استفاده کالایی و مترسک کردن زنان است اما ما خانم ها را ملائکه و مادر عاطفه می‌دانیم. بنیان گذار انقلاب اسلامی به خانم ها خیلی ارزش می‌دادند. ما معتقدیم بانوان در تربیت فرزندان نقش اساسی دارند و پشت سر هر مرد موفق یک زن موفق نهفته است. به ما گفته اند دعای مادر سرنوشت ساز است، کجای دنیا چنین نگاه و نگرشی به بانوان وجود دارد؟

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی ادامه داد: بانوان تحصیل کرده و توانمند در ادرات و جامعه حضور دارند و جمهوری اسلامی ایران به آنها حق و حقوق داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تبریز نیز در این جلسه گفت: ما باید رشادت های شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس را تبیین کرده و به نسل جدید منتقل کنیم.

 ابراهیم فرقانی با اشاره به اینکه امروز امنیت ما زیر سایه شهدا است ادامه داد: افرادی که جانشان را نثار کردند باعث شدند که انقلاب و نظام تثبیت شود و همه مردم در آرامش و امنیت زندگی کنند.

وی بیان کرد: امروز همه باید آگاه باشند و چه در فضای حقیقی و چه فضای مجازی در مسیری حرکت نکنند که صحیح نیست.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید