Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز خبر داد:

بیش از 21 هزار هکتار از اراضی ملی و غیرملی استان البرز رفع تداخل شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز از رفع تداخل بیش از 21 هزار هکتار از اراضی ملی و غیرملی استان البرز در کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان خبر داد.

بیش از 21 هزار هکتار از اراضی ملی و غیرملی استان البرز رفع تداخل شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، در راستای اجرای ماده ۳ آیین نامه اجرایی ماده ۵۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، نشست کمیسیون رفع تداخلات اراضی استان البرز با حضور سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، نماینده ویژه استانداری، مدیر کل و معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیر و کارشناسان امور اراضی سازمان در سالن جلسات سازمان  برگزار شد.

عبدالرضا روشن نژاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت موضوع و برخورداری کشاورزان و بهره برداران از مزایای قانونی اخذ سند رسمی مالکیت اراضی کشاورزی برای اجرای طرح های توسعه بخش کشاورزی استان، رفع موانع تولید و کاهش دعاوی حقوقی تولیدکنندگان، به لزوم بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و برنامه ریزی برای تسهیل و تسریع امر تحقق صد درصدی برنامه ابلاغی تأکید کرد.

در این نشست تعداد 9 پلاک از اراضی استان به مساحت بالغ بر 21 هزار هکتار از اراضی ملی و غیرملی مطرح و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت میزان 18 هزار و 877 هکتار به عنوان اراضی ملی و بیش از 2 هزار و 214 هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید