Iranian Agriculture News Agency

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان:

سه هزار میلیارد ریال به واحد‌های تولیدی دام و طیور پرداخت شد

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان گفت: در زمان اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها سه هزار میلیارد ریال به ۲هزار و ۴۰۰ نفر از تولیدکنندگان واحد‌های دام و طیور پرداخت شد.

سه هزار میلیارد ریال به واحد‌های تولیدی دام و طیور پرداخت شد

به گزارش خبرنگار ایانا از  کردستان، جمشید ویسی در نشست هم اندیشی با مرغداران اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به مرغداران پس از اجرای طرح عادلانه سازی یارانه ها  را یکی از اقدامات اساسی این بانک در تأمین سرمایه درگردش واحدهای دام و طیور با نرخ سود مناسب است و تا کنون بالغ بر سه هزار میلیارد  تومان تسهیلات در قالب این طرح در کوتاه ترین زمان ممکن حتی در روزهای تعطیل به متقاضیان پرداخت شده است.

ویسی عنوان کرد: حمایت از واحدهای تولیدی دام و طیور وصنایع وابسته از اولویت های این بانک در پرداخت تسهیلات قرار دارد و طی سال های گذشته واحدهای تولیدی فعال در این بخش، از این تسهیلات بهره مند شده اند.

ویسی از صدور دامدار کارت جدید با سقف اعتباری دو میلیارد ریال و نرخ سود ۱۰ درصد خبر داد و افزود: در راستای حذف ارز ترجیحی در جهت حمایت از دامداران و عشایر تسهیلات ۲۰۰ میلیونی تحت عنوان دامدارکارت به آنها پرداخت می‌شود.

مدیر امور شعب بانک کشاورزی کردستان ادامه داد: دامداران به وسیله این دامدارکارت از مراکزی که مورد تایید جهاد کشاورزی استان در فروش نهاده‌های دامی قرار دارد، مجاز به استفاده از تسهیلات آن هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید