Iranian Agriculture News Agency

نقش روابط عمومی‌ها و فعالان رسانه در جهاد تبیین کلیدی است

معاون روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی گفت: نقش روابط عمومی‌ها و فعالان رسانه در جهاد تبیین کلیدی است .

نقش روابط عمومی‌ها و فعالان رسانه در جهاد تبیین کلیدی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  ناصر عبداللهی فلاح در همایش  سالانه شورای روابط عمومی های بخش کشاورزی استان و دومین جلسه استانی قرارگاه جهاد تبیین سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به نقش روابط عمومی‌ها در تنویر افکار عمومی، پاسخگو کردن دستگاه‌ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و افزود: دانش‌افزایی مدیران، تلاش برای تقویت گفتمان نظام، تبیین بهتر سیاست‌ها و برنامه‌های دولت در استان و شهرستان‌ها بر عهده روابط عمومی‌هاست.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و به تبع آن شورای هماهنگی سازمان‌ها می‌تواند بستری مناسب برای همفکری، هم‌اندیشی و همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی و اصحاب رسانه در اجرای طرح هدفمندسازی یارانه باشد.

وی اضافه کرد: جهاد تبیین نوعی وظیفه عمومی و همگانی است لذا باید با استفاده از این ظرفیت به تبیین واقعی و درست از مشکلات به وجود آمده و راهکارها با تولید محتوای مناسب بپردازیم.

عبداللهی گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، جهاد تبیین استفاده از زبان رسانه برای مقابله با جنگ نرم دشمن است لذا نقش روابط عمومی‌ها و فعالان رسانه در جهاد تبیین کلیدی است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید