Iranian Agriculture News Agency

بهداد:

انعکاس اقدامات انجام شده سازمان ها جهاد تبیین است

مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: انعکاس اقدامات انجام شده سازمان ها جهاد تبیین است.

انعکاس اقدامات انجام شده سازمان ها جهاد تبیین است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  امیر حسین بهداد در جلسه شورای روابط عمومی های بخش کشاورزی استان و دومین جلسه استانی قرارگاه جهاد تبیین سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی به اهمیت روابط عمومی‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه روابط عمومی، چشم، گوش، زبان، مغز یک سازمان و تشکیلات است که به آن هویت می‌دهد افزود: بدون روابط عمومی‌ها و انعکاس خبر و اطلاع‌رسانی توسط آنها کار سازمان‌ها و دستگاه‌ها ابتر است.

به عنوان مثال در زمینه نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سالانه چندین تن مواد و فرآورده خام دامی را کشف، ضبط و معدوم سازی میکنیم، اگر انعکاس خبری این فعالیتها صورت نگیرد، سودی برای جامعه نخواهد داشت و بازدارندگی برای افراد متخلفی که در ذهن خود در نظر دارند تخلف بهداشتی در حوزه مواد غذایی انجام دهند را نخواهد داشت، پس اقدامات روابط عمومی در زمینه اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته بسیار با اهمیت است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان سخنگوی سازمان‌ها و تشکیلات و ادارات هستند ادامه داد: کار روابط عمومی کار مهم و سختی است چرا که نیازمند تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی لازم است.

بهداد اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد تبیین یعنی اینکه کاری که انجام می‌دهید را منعکس کنید. سازمان خودتان را معرفی کنید. این معرفی و انعکاس اقدامات سازمان‌ها و دستگاه‌ها نیز توسط روابط عمومی‌ها انجام می‌شود.

 وی اضافه کرد: امیدواریم روزی برسد که روابط عمومی‌ها جایگاه واقعی خودشان را پیدا بکنند و به سمت تخصصی شدن بروند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید