Iranian Agriculture News Agency

نظارت یکی از شئون مدیریتی است

رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی گفت: نظارت یکی از شئون مدیریتی است و فعالیت حوزه های نظارتی این مسئولیت را از مدیر دور نمی کند.

نظارت یکی از شئون مدیریتی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمدعلی نصیری در نشست شورای هماهنگی مدیران جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به شیوه های مختلف جاسوسی، تصریح کرد: 90 درصد از افراد از سر نا آگاهی طعمه جاسوسی قرار می گیرند و 60 درصد از این افراد از جامعه نخبگان بوده اند بنابراین هر فردی ممکن است طعمه قرار بگیرد.

به گفته وی؛کارکنان حراست باید اصول حفاظتی و حراستی را در هر زمان و مکان رعایت کنند.

او اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب عبارت "طهارت اقتصادی" دارند و می فرمایند "همه باید بدانند که طهارت اقتصادی شرط مشروعیّت همه‌ مقامات حکومت جمهوری اسلامی است. همه باید از شیطان حرص برحذر باشند و از لقمه‌ حرام بگریزند و از خداوند در این‌باره کمک بخواهند و دستگاه‌های نظارتی و دولتی باید با قاطعیّت و حساسیّت، از تشکیل نطفه‌ی فساد پیشگیری و با رشد آن مبارزه کنند. این مبارزه نیازمند انسان هایی با ایمان و جهادگر و منیع‌الطّبع با دستانی پاک و دل هایی نورانی است".

نصیری اضافه کرد: مدیران به محض اینکه متوجه تغییر رفتار در کارکنان شوند باید به موقع به کارکنان کمک کنند تا آبروی فردی ریخته نشود.

فارس یک استان ممتاز در حوزه کشاورزی

رئیس سازمان حراست وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مدیران باید چشم انداز، برنامه ریزی و همت در رسیدن به هدف را داشته باشند، بیان کرد: چشم انداز به معنای قله ای است که می خواهیم به سمت آن حرکت کنیم و در این راستا مهمترین وظیفه یک سازمان مسئله شناسی به موقع و حرکت به سمت حل آن مسئله است.

وی با بیان اینکه در برنامه ریزی باید به این مسئله توجه کنیم که از چه مسیری حرکت کنیم تا با سرعت بیشتر و سهل الوصول تر به هدف برسیم، ابراز کرد: جهاد یک نهاد انقلابی و استان فارس یک استان ممتاز در حوزه کشاورزی است بنابراین باید با همت والا، تغییر و تحولات خوبی را رقم بزنید.

او افزود: اگرچه وزارت جهاد کشاورزی، نوک پیکان اجرای طرح کارآمدسازی یارانه ها است و در اجرای این طرح بانک مرکزی و سایر وزارتخانه ها نیز نقش دارند اما کارکنان وزارت جهاد کشاورزی باید ثابت کنند مثل همیشه در عرصه خدمت رسانی به مردم نقش ممتاز و بی بدیلی را دارند و خواهند توانست کارهای سخت را به نتیجه برسانند.

نصیری اضافه کرد: دست نیاز به سمت شما دراز می کنیم تعامل را به حراست نزدیک کنید ما قطعاً گره گشای شما خواهیم بود به شما کمک خواهیم کرد که در این حوزه موفق باشید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید