Iranian Agriculture News Agency

"ساداتی نژاد" در ارتباط مستقیم اخبار شبکه یک خبر داد:

توزیع روغن خوراکی با نرخ جدید از فردا در سراسر کشور

وزیر جهاد کشاورزی از توزیع روغن خوراکی با نرخ جدید در کشور، از فردا خبر داد.

توزیع روغن خوراکی با نرخ جدید از فردا در سراسر کشور

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در بازدید از کارخانه تولید روغن در شهرری، در ارتباط مستقیم با بخش خبری 21 شبکه یک سیما اظهار کرد: در تهران بیش از 3 هزار تن تولید روغن خوراکی داریم و مصرف خانوار در تهران حدود 700 تن است.

وی افزود: از محل تولید این واحد روزانه 500 تن روغن در تهران توزیع می شود.

ساداتی نژاد با اشاره به ازدحام مردم در فروشگاه ها برای خرید روغن عنوان کرد: این ازدحام به دلیل تغییر نرخ محصولات ایجاد شده است و کمبودی در تولید و توزیع روغن وجود ندارد.

وی افزود: از فردا روغن با نرخ جدید در تمام فروشگاه های سطح تهران موجود خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: 140 هزار تن روغن خام در ماه در کشور مصرف می شود که در اردیبهشت و با تخصیص روز گذشته، بیش از 200 هزار تن روغن خام بین کارخانجات روغن توزیع کرده ایم. 

وی افزود: ما کمبود روغن خوراکی در کشور نداریم و از مردم بابت صبر و اعتمادشان تشکر می کنیم.

ساداتی نژاد در رابطه با وضعیت مرغ و تخم مرغ گفت: مصرف روزانه تهران 1200 تن مرغ است و امروز میزان مرغ گرم و منجمد در تهران به 1600 تن رسیده است و فردا که روز تعطیل است و عموما عرضه مرغ گرم انجام نمی شد، کشتار انجام می شود و مرغ گرم در بازار توزیع خواهد شد.

وی افزود: ما در اردیبهشت 20 هزار تن مازاد تولید مرغ داشته ایم و 130 میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شده است، همچنین مازاد تولید تخم مرغ داریم و مشکلی در تامین این دو کالا در کشور وجود ندارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید